FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Rod to niebezpieczny łowca nagród, który pojawia się w serii "Ben 10.000: Nowa Generacja".

Wygląd

Rod jest obcym przypominającym ziemską gąsienice o bladoróżowej skórze, jednak jest większy niż stworzenie z błękitnej planety. Na jego ciele widoczne są liczne czułki, a na twarzy znajduje się para czerwonych oczu oraz usta. Nosi srebrną zbroję, która pod wpływem różnych czynników zmieniła nieco swój kolor na brązowy. Wyposażony jest wiele kieszeni na bronie i narzędzia, pasy oraz wielką, szklaną kopułę, w której znajduje się gaz utrzymujący Roda przy życiu. Jego ekwipunek składa się z wielu różnych broni, które umieszczone są w wielu miejscach na zbroi, takich jak pasy, futerały oraz kabury.

Osobowość

Rod jest sprytnym, chciwym i przebiegłym kosmitą, który nie cofnie się przed niczym, aby osiągnąć swoje cele i ambicje. Słucha rozkazów tego, kto więcej zapłaci, więc jego lojalność, choć bardzo silna, może bardzo szybko zmienić się w wrogość do poprzedniego pracodawcy. Uwielbia drwić i żartować ze swoich przeciwników, nawet podczas walki. Często oszukuje swoich zleceniodawców, by przejąć łup dla siebie i zdarza mu się również ich wyśmiewać, zwłaszcza gdy kwestionują jego metody działania.

Posiada bardzo silną wolę, co pokazał, gdy przezwyciężył telepatyczne sztuczki Gwendolyn. Chociaż w końcu został złamany i wyciągnięto od niego żądane informacje, sprzeciwiał się czytaniu jego myśli przez kilka dni.

Umiejętności

Wkrótce.

Wady

Wkrótce.

Historia

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Występy

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki