FANDOM

Rochatynik to kosmita z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

Rochatynik jest małym obcym przypominającym owada. Jest koloru żółtego, zaś jego oczy są czarne z zielonymi źrenicami. Ma cztery pajęcze odnóża, dziób oraz długi róg na czole, który rozwidla się. Symbol Omnitrixa znajduje się na biało-zielonym kołnierzu.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Rochatynik ma mniejsze oczy i mniejsze źrenice. Nie nosi także biało-zielonego kołnierza, a symbol Omnitrixa umieszczony jest na przedniej części jego tułowia.

Umiejętności

Rochatynik potrafi tworzyć wielkie, zielone, lepkie kule plazmy, które pochłaniają materię i eksplodują przy kontakcie z przeciwnikiem lub przedmiotem. Obcy może również kontrolować czas, w którym następuje eksplozja. Wielkość kuli zależy od tego ile materii zaabsorbowała.

Obcy potrafi też pluć plazmą w postaci kontrolowanego strumienia, który może działać jako lina lub bicz do związania przeciwnika. Jego kule plazmy potrafią także wchłaniać energię, by zwiększać swoją objętość.

Kosmita dysponuje zwiększoną zwinnością, dzięki czemu może zręcznie turlać swoją kulę, gdy na niej stoi, czy szybko wspinać się po stromych powierzchniach. Jak na swój niewielki rozmiar, jest dość silny.

Wady

Rochatynik może zostać zraniony przez własne kule plazmy. Istnieje możliwość, że obcy utknie w jednej ze swoich kul, gdy ta zostanie w niego skierowana.

Występy

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

  • Choroba (pierwsze ponowne pojawienie)

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Według Derricka J. Wyatta, Rochatynik pochodzi z tej samej planety co Najgorszy.

Galeria

Zobacz też