FANDOM

Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!

Robal to kosmita pochodzący z próbki DNA nieznanego gatunku z nieznanej planety.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Robal jest obcym przypominającym owada z sześcioma odnóżami, z których cztery służą jako ręce. Jego skóra posiada zielony koloryt. Obcy nosi biały strój, który okrywa jego dolną część grzbietu, brzuch i ogon. Na krótkim ogonie znajduje się czarny, masywny kolec. Jego skrzydła są duże i mogą być chowane w pancerz. Na twarzy widnieją dwie pary zielonych oczu oraz usta, a dolna warga kosmity posiada ciemniejszy kolor. Na policzkach znajdują się gruczoły, które produkują szlam i kwas, którym Robal może pluć. Łydki cudzoziemca pokryte są twardym pancerzem o ciemnozielonym odcieniu. Symbol Omnitrixa posiada na klatce piersiowej.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Największym atutem Robala jest zdolność do szybkiego przemieszczania się, za pomocą skrzydeł. Potrafi unosić w powietrze obiekty cięższe od siebie, dodatkowo nie tracąc prędkości oraz wykonywać nagłe zmiany kierunku lotu i efektowne akrobacje. Jest zwinny i szybki, a w powietrzu potrafi wytrzymać nagłe zmiany ciśnienia. Uzbrojony jest w ostry ogon, który może przecinać najtrwalsze materiały z wyjątkiem tajdenitu.

Na policzkach Robala znajdują się gruczoły, które produkują substancje o szerokiej gamie form i właściwości, od łatwopalnych toksyn po unieruchamiającą substancję. Robal wypluwa substancje je z wielką precyzją. Jest w stanie trafić do celu z odległości 30 kilometrów.

Wady

Mimo, że jego egzoszkielet jest bardzo silny, skrzydła Robala są bardzo delikatne i mogą ulec zniszczeniu lub namoczeniu. Cudzoziemiec jest też podatny na trucizny oraz gazy trujące.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki