FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Brachiozaur08.
   Previous Poprzedni odcinek
-
[[Ciemny pojedynek]]
   Next

Realistic Sci-Fi część 1 to pierwszy odcinek serii Ben vs Vader. Został napisany przez użytkownika Brachiozaur08.

Fabuła

Ben Tennyson, chłopak obdarzony zegarkiem, pozwalającym na zmienianie się w obcych, ogląda już ostatni film Gwiezdnych wojen - "Gwiezdne Wojny część VI: Powrót Jedi". Gdy film się skończył chłopak spojrzał za okno i nie uwierzył własnym oczom: TO BYŁA GWIAZDA ŚMIERCI! Chłopak od razu popędził do Pixerara i poleciał od razu do Azmutha. On odblokował mu pewną grupkę obcych. Chłopak bez podziękowania poleciał do Pixerara i od razu poleciał do Gwiazdy Śmierci. Nie zauważył też, że Azmuth mu dał miecz świetlny. Gdy zobaczył grupkę Szturmowców zamienił się w BenWampire'a i co dziwo, wiedział co zrobić! Otóż, stworzył oczopląsy i one wyśledziły drogę do Dartha Vadera. Chłopak bez trudu pokonał, a może nawet zabił szturmowców. Gdy wreszcie dotarł do Vadera, tym razem jako Gravattack, Omnitrix, na ironię losu się rozładował, zdołał jeszcze krzyknąć: Hej ty! I wtedy się rozładowało, na to Darth Vader użył mocy i wyrzucił go ze statku.

CIĄG DALSZY NASTĄPI.

Postacie

Wrogowie

  • Darth Vader (pierwsze pojawienie)
  • Szturmowcy (pierwsze pojawienie)

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki