FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
Ray-Zor Arkamis
Ray-Zor Arkamis.png
Informacje
Gatunek Mechanikalian ze zmienionym kodem cyfrowym
Planeta Technologia
Ciało Nanoboty
Wiek nie żyje
Zawód Naukowiec
Przestępca
Relacje
Moce
Zdolności pochłanianie i ulepszanie urządzeń mechanicznych i elektronicznych
Wygląd zewnętrzny
Szczegóły
Debiut Historia Ray'a-Zor'a Arkamisa

Ray-Zor Arkamis jest epizodycznym czarnym charakterem, występującym w serii "Ben 10: Alternatywne Wymiary".

Wygląd

Jest bardzo podobny do drugiej formy Malware'a.

Osobowość

Ray-Zor Arkamis jest typem samotnika.

Historia

Wczesne życie

Ray-Zor od zawsze był sierotą, ale radził sobie. Od zawsze chciał być na jakimś wysokim stanowisku. Gdy to marzenie się nie spełniło postanowił zostać przestępcą.

Ben 10: Alternatywne Wymiary

W odcinku "Historia Ray'a-Zor'a Arkamis'a" zostaje pokazane jego życie, kiedy to stworzył zmienniki DNA i swoje klony, a następnie umiera.

Ray-Zor Arkamis twórcą zmienników DNA

Ray-Zor pracował nad bardzo ciekawym rodzajem broni. Postanowił zmieścić cały arsenał w jednej biżuterii, ale ze względu na to, że jedna mała bransoleta nie mogłaby pomieścić wielu ciężkich broni, pomyślał sobie: "A gdyby tak takie urządzenie mogło przemieniać użytkownika w kosmitów..?"

Nanotron

To dwa pomarańczowe pierścienie, mające moce fuzyjne (połączone DNA kilku kosmitów).

Transplatron

Żółta bransoleta, podobna do pierwszego prototypu Omnitrixu.

Turbotron

Fioletowa (chyba) rękawiczka (jego kształt, wygląd jest niejasny dla jakiego kolwiek gatunku), potrafiąca wzmacniać moce kosmitów, w których przemienił się użytkownik.

Megatron

Biały zegarek, wyglądający jak nowy Omnitrix. Ma on jednak nieco inne działanie, co do aktywacji i transformacji.

Evomutatron

Ten jakże najwspanialszy wytwór Ray'a-Zor'a to niepozornie wyglądający niebieski kastet, mogący mutować...

Ray-Zor pośrednim twórcą Omnitrixa?

Ray-Zor wygląda podobnie do Galwanicznych Mechamorfów, co oznacza, że jest jakieś powiązanie. Otóż stworzył on pewne (swoje pierwsze) fałszywe DNA. Połączył on mądrą głowę z małym ciałem. Stworzenie było niestety martwe. Ostatni raz, kiedy je widział to wtedy, kiedy nagle ożyło i uciekło. Mały kosmita poleciał na obca planetę. Ray-Zor nazwał go Galah'wan, co w jego języku znaczy "mały uciekinier".

Jak sami wiecie pewien Galwan stworzył Omnitrix. Jego dzieło - jak sam powiedział przed śmiercią: "Galah'wan to mój naj wihjenkrzy bło-o-o..." - okazało się jednak dokończyć jego dzieło, ale niestety nie tak jak się tego spodziewał.

Omnitrix - tzw. nieukończona wersja Vergatron'a.

Azmuth chciał również stworzyć urządzenie, przekształcające użytkownika w formy ostateczne, ale ten też nie był tym, czego spodziewał się Ray-Zor. Ultimatrix jest lepszy od Omnitrixa (wg. Ray'a-Zor'a tak miało być), chociaż i tak Ultimatrix jest gorszy nawet od Megatronu (nieco lepszy od Turbotronu, a Omnitrix jest gorszej jakości niż Transplatron).

Występy

Ben 10: Alternatywne Wymiary

Ciekawostki

  • Jego imię i nazwisko wymawia się Rajksor Erkamis, ale na Ziemi można mówić Rejzor Arkamis.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki