FANDOM

Raptus to kosmita z próbki DNA Citrakayaha z planety Chalybeas.

Wygląd

Raptus to obcy posiadający ludzką posturę i noszący czarny kombinezon. Jego dłonie, nogi, głowa i część klatki piersiowej są koloru niebieskiego. Na dłoniach i na nogach widoczne są kolce, a na jego głowie znajduje się czarna maska ułożona wokół zielonych oczu. Na twarzy widoczny jest nos w kształcie litery "V", a na klatce piersiowej widnieje zarys podobny do pioruna. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" i "Ben 10: Nowa Generacja", "Ben 10: Kosmiczne Wakacje" oraz "Ben 10: The Power" Raptus wygląda tak samo jak w serii "Ben 10: Ultimate Alien".

Umiejętności

Główną zaletą Raptusa jest zdolność do kontrolowania tarcia, dzięki czemu może on biegać z niezwykłą prędkością. Zwiększony refleks umożliwia mu reagowanie na bodźce szybciej niż inni, a zwiększona zwinność pozwala na sprawne przemieszczanie się i wykonywanie uników w trakcie biegu.

Podczas biegu Raptus potrafi wykonywać skoki na duże wysokości. Dodatkowo kosmita posiada siłę przewyższającą siłę zwykłego człowieka, jako że jest w stanie unieść dwie osoby, nie tracąc przy tym prędkości.

Raptus posiada także ostre kolce na przedramionach i łydkach, które może wykorzystywać do walki, zadając ostre cięcia.

Wady

Gdy Raptus rozpędzi się i osiągnie wystarczająco wysoką prędkość, może mieć problemy z zatrzymaniem się.

Występy

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

  • Choroba (pierwsze ponowne pojawienie)

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ben 10: Kosmiczne Wakacje

Ciekawostki

Galeria

Zobacz też