FANDOM

Uwaga Ten artykuł nie został stworzony według ogólnego wzoru!
Administracja prosi o jak najszybsze poprawienie go! W przeciwnym razie, strona zostanie usunięta!
   Previous Poprzedni odcinek
Dług Tetraxa
Próżnia
   Next

Rój, to jedynasty odcinek serii Ben 10: Kosmiczne Wakacje. Autorstwa As236

Streszczenie

Tennysoniowie wraz z coalem pomagają dla Tetraxa wykonać zlecenie.

Fabuła

Dom Ester. Rodzina, Tetrax i pyronit pakują rzeczy do plecaków. Tetrax był wyraźnie nie zadowolony, że coal leci z nimi. Ben by ochłodzić atmosferę zapytał się na czym polega jego misja? Petrosapien wyjaśnił że gościu chciał miód Anarchii. Kosmici ci to psczoło-podobne istoty, mieszkające na komecie. Ów Kometa przelatuje koło planety krachów raz na 10 lat. To dziś. Drużyna poszła do statku i wystartowała.
Na komecie było spokojnie po 10 minutach znaleźli wejście do gniazda. W środku Tetrax wyjaśnił że miód jest w magazynie, zaraz za salą królowej. Nagle usłyszeli szmer. Hałas narastał z każdą chwilą, aż stał się nie do zniesienia. Nagle za bohaterami pojawiło się tysiące wielkich pszczół,robotnic. Na nic zdały się ucieczką, chmara wkrótce ich dogoniła. Zaczęła się niesprawiedliwa walka. Nikt nie widział dalej niż na metr. Co chwila koło czyjejś głowy, przelatywał to żądło, to kula ognia albo odłamek diamentu. Bohaterowie nie mieli szans, dlatego Ben zmienił się w Atomixa i zrobił niewielki wybuch, który zlikwidował większość Anarchii. Nagle Devlin zauważył że brakuje Kena i Coala.
Okazało się że atak roju, spowodował że chłopak i pyronit skręcili w złą stronę. Doszli do dziwnego okrągłego pokoju pełnego dużych kulek. Kiedy Ken chciał wejść zatrzymał go coal. Wyjaśnił chłopakowi że te "kulki" to trudnie. Najmniejszy hałas je obudzi i zaatakują. Duet ostrożnie wchodzi i skraca się. Pod koniec sali chłopak trącił nogą jednego z trutni. Pszczoła rzuciła się na bohaterów. Zdołali uciec i wejść do kolejnej komnaty. W komnacie do której trawili reszta drużyny walczyła z królową. Omnitrix odezwał się:nowe DNA pobrano pomyślne. Ken zmienił się w nowego kosmitę, wyglądającego jak królowa pszczół. Zobaczył że ma liny przymocowane do rąk. Na końcu lin znajdowało się żądło. Zaczęła się walka Anarchii. Ken wygrał przy pomocy Tetraxa. Drużyna zabrała miód i uciekła.

Najważniejsze wydarzenia

  • Tetrax spłaty a dług.
  • Kiler bee debiutuje.

Postacie

Wrogowie

  • Robotnice Anarchii(debiut)
  • Trutnie Anarchii(debiut)
  • Królowa Anarchii(debiut)

Kosmici

Ken

  • Kiler bee(debiut)

Ben

Atomix(pierwsze ponowne pojawienie)