FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu Emanuel375.
   Previous Poprzedni odcinek
[[Nanity cz.2]]
[[Ben 23000]]
   Next

Pycha to czwarty odcinek pierwszego sezonu z serii "Ben 10: Alternatywne Wymiary". Został napisany przez użytkownika Emanuel375.

Fabuła

Wakacje. Gwen i Kevin odwiedzają Bena. W Undertown Gwen znajduje Nanotron, który zatrzaskuje się na jej ręce. Ben Zastanawia się skąd się wziął "Pomarańczowy Omnitrix". Gwen chciała zobaczyć jak to jest być kosmitą i Nanotron zamienił ją w Obrzydlojaszczurkę. Teraz Ben i Kevin muszą radzić sobie ze "Złą Gwen". Nanotron to pierwszy prototyp, ma więc nieprzewidywalne "działania". Później pojawia się Emanuel. Ben jest zły i pyta się co tu robi, ten odpowiada, że ten "Pomarańczowy Omnitrix" to Nanotron i, że należy do niego. Chłopcy obmyślają taktykę. Emanuel przekształca się w Mniszka Lekarskiego, Ben w Ulepszacza. Mniszek stwarza wietrzny wir, hamując Skorumpowanej Gwen drogę ucieczki. Ulepszacz łączy się z łodzią... Nanotron przemienia Gwen w Grei'a, więc Emanuel zmienia się w Naczelnika, który jest w stanie obezwładnić kogokolwiek, nawet takiego olbrzyma. Gdy to mu się nie udaje, Ben zmienia się w Obcego X. Niebiańskie Istoty postanowiły zdjąć Gwen Bransoletę, bo inaczej zniszczyłaby Ziemię.

Najważniejsze wydarzenia

  • Jest to pierwszy odcinek tej serii nie związany z alternatywnymi wersjami Bena.
  • Nanotron zostaje zgubiony przez Emanuela. Znajduje go Gwen. Ostatecznie Nanotron zostaje zwrócony.

Debiuty

Postacie

Kosmici

Emanuela

Bena

Gwen

Więcej z Fandomu

Losowa wiki