FANDOM

Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Psyphon (wym. Sajfon) to wróg Bena i sługus Vilgaxa. Był bardzo wierny Vilgaxowi i oddawał mu się całkowicie.

Wygląd

Ma szkieletowe, czarno-białe ciało. Nosi czarny płaszcz z czerwonymi guzikami.

W serii "Omniverse" stał się bardziej masywniejszy, zmienił się design jego płaszcza, ma też kolce na nadgarstkach. Jego róg na głowie się zaokrąglił.

W "Nowej Generacji" wygląda tak samo jak w "Obcej Potędze" i "Ultimate Alien"

W "Ben 10: The Power" Psyphon wygląda tak samo jak w "Omniverse".

Umiejętności

Psyphon nie posiada żadnych naturalnych uprawnień, lecz ma zaawansowaną technologię wykraczającą ponad standardy Ziemi.

W odcinku "Zemsta Vilgaxa: część 1", Psyphon aktywował pole siłowe poprzez naciśnięcie na nadgarstku guzików, tak samo zrobił z granatem rzuconym w stronę policjantów. Jest też silniejszy niż Ostateczny Pajęczarz. Może strzelać laserami z rąk i posiada ogromną ilość robotów zwanych R.E.D.ami.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Wkrótce.

Ben 10: The Power

Psyphon w tej serii pomaga Vilgaxowi i Albedo w zdobywaniu energii i części do maszyny czasu. W odcinku "Zabójcza Drużyna" ucieka od swojego pana i współpracującego z nim Galwana. Jednak Vilgax nie chce mu tego darować i razem z Albedo ruszają jego śladami. W końcu zostaje przez nich pokonany. Zostawiają go półprzytomnego i odchodzą. Psyphona możemy ponownie zobaczyć w odcinku "Coś za coś", kiedy to w Undertown atakuje Bena i Rooka. Gdy pojedynek przerywa Khyber, Psyphon ucieka. W odcinku "Szlak", Psyphon powraca i próbuje pokonać Bena i Eliusa. Jednak zostaje powstrzymany i przetransportowany do więzienia.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Wkrótce.

Ben 10: The Power

Galeria

Zobacz też