FANDOM

Przeginka to kosmita pochodzący z próbki DNA Merlinisapiensa z nieznanej planety.

Wygląd

Przeginka jest szczupłym obcym, przypominającym wielką jaszczurkę o fioletowym kolorze skóry z ciemniejszymi plamami porozmieszczanymi po całym ciele. Posiada krótki ogon oraz chude kończyny. Górna część głowy jest czarna i znajduje się na niej troje oczu o innym kolorze - kolejno od prawej: czerwony, zielony oraz niebieski. Z tyłu głowy znajduje się czarny kolec w kształcie płetwy. Ma cztery palce u rak i try palce u stóp. Posiada również szerokie usta z ostrymi zębami. Symbol Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja", "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" i "Ben 10: The Power", Przeginka wygląda identycznie jak w serii "Ben 10: Ultimate Alien".

Umiejętności

Główną zdolnością Przeginki jest jego kamuflaż. Obcy jest zdolny do zmiany swojego ubarwienia, by dopasować się do otoczenia. Kamufluje się tak skutecznie, że staje się niemal niewidoczny. Przeginka jest również niezwykle zwinny, szybki, elastyczny oraz śliski, co czyni z niego przeciwnika trudnego do schwytania.

Potrafi również z łatwością wspinać się na pionowe ściany, a jego ogon wyposażony jest w chowany, czarny kolec, którym może atakować wroga. Kosmita posiada zwiększoną wytrzymałość oraz siłę, dzięki której jest w stanie rzucić autem na kilka metrów.

Wady

Chociaż Przeginka staje się niewidoczny kiedy się kamufluje, w rzeczywistości zmienia on jedynie swój kolor, więc jego cień jest nadal widoczny. Biorąc to pod uwagę, jakiekolwiek miejsce silnie oświetlone może wyjawić jego obecność.

Anodyci oraz Vulpimancery mogą wytropić Przeginkę posługując się odpowiednio jej maną i zapachem.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Ulewa (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Ekspansja (epizodycznie; retrospekcja)

Ben 10: Mistyczne Universum

Ben 10: The Power

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki