FANDOM

Info Ten artykuł jest w całości albo częściowo skopiowany z Ben 10 Wiki!
Został tu umieszczony na podstawie licencji Creative Commons.

Profesor Paradox jest podróżnikiem w czasie, który może przebywać w dowolnym miejscu, czasie oraz przestrzeni, ale w granicach rozsądku.

Wygląd

Ben 10: Obca Potęga/Ben 10: Ultimate Alien

Profesor Paradox jest mężczyzną w podeszłym wieku, o czym świadczą siwe włosy. Nosi biały fartuch naukowca, pod którym znajduje się brązowa kamizelka z czarnym krawatem. Na szyi ma zawieszone zielone okulary.

Ben 10: Omniverse

Paradox w "Omniverse" wygląda starzej. Jego ubiór zmienił się na bardziej steampunkowy, a prawa ręka jest zastąpiona robo-ręką zwaną Chrononawigatorem.

Ben 10: Nowa Generacja

Profesor Paradox wygląda tak samo jak w seriach "Ben 10: Obca Potęga" i "Ben 10: Ultimate Alien".

Ben 10: The Power

Paradox wygląda identycznie jak w serii "Ben 10: Omniverse".

Ben 10: Powrót Bohatera

Paradox wygląda tak samo jak w serii "Ben 10: Omniverse", tylko ma strój z czasów współczesnych i jest nieco niższy.

Osobowość

Paradox jest opisywany jako człowiek spokojny, wolno żyjący. Mówi językiem naukowym, wymagającym dużej wiedzy, aby zrozumieć go do końca. Profesor bardzo lubi gumy do żucia, ponieważ mają bardzo długą datę ważności. On także często opowiada zdarzenia, które się jeszcze nie zdarzyły (z perspektywy widza i bohaterów), mieszając tym samym w głowach. Jego spokojna osobowość sprawia, iż trudno odróżnić, kiedy żartuje, a kiedy mówi poważnie.

Moce i umiejętności

Ze względu na to, że Paradox jest uwięziony w czasie, wie jak działa kontinuum czasoprzestrzenne, przez co może się teleportować w dowolne miejsce, zarówno w czasie jak i przestrzeni, spowolnić lub przyspieszyć czas, co daje mu niemal nieograniczoną władzę. Jego zdolności nie są ograniczone do jednego wszechświata - może podróżować do ​​innych, a także do przestrzeni pomiędzy nimi. Jest w stanie cofnąć komuś wiek. Może również manipulować swoim osobistym czasem, co ukazuje, gdy jest w ruchu - wszyscy widzą, że jest niesamowicie szybki, ale w rzeczywistości po prostu manipuluje czasem wokół siebie i w swojej perspektywie, porusza się przy normalnej prędkości. Jest zdolny do teleportowania ludzi, przedmiotów, a nawet miejsc.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Ben 10: Mistyczne Universum

Ben 10: Kosmiczne Uniwersum

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: The Power

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki