FANDOM

Próba zaufania to trzydziesty siódmy odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Vilgax wysyła Psyphona, aby zdobył odznakę Hydraulików od jednego z Honorowych Herosów.

Fabuła

Słoneczny dzień. Pomocnicy hydraulików wypoczywają na plaży, spędzając czas na pływaniu i jedzeniu kiełbasek z grilla. Podczas rozkoszowania się dniem wolnym, Helen opala się przy klifie. Podchodzi do niej Manny, który próbuje z nią flirtować. Gdy para zbliża się do siebie, pada na nich ogromny cień. Na szczycie klifu stał Techadon 2.0. Dzięki zwinności i szybkości Helen, para uchodzi z życiem. Manny każe dziewczynie wezwać wsparcie, ale ta tłumaczy mu, że komunikator zostawiła w plecaku. Helen biegnie po resztę zespołu, a Manny usiłuje zaatakować robota. Techadon wrzuca go do wody, ale nagle zostaje uderzony ognista kulą. Na pomoc Manny'emu biegł Cooper, Alan oraz Helen. Robot z łatwością odpiera każdy atak przeciwników i powala ich. W tym czasie Helen próbuje skontaktować się z Benem, ale robot ciska nią w klif. Rozwścieczony Manny rzuca Techadonem w skałę. Robot wstaje i szarżuje na niego, ale przerywa mu Alan, który przegrywa starcie. Pomocnicy polegli, ale Techadon nie szukał jedynie okazji do walki. Podchodzi do zniszczonego miejsca, w którym plażowała grupa i skanuje teren. Znajduje zniszczony komunikator Helen.

Statek Nikczemnych Tytanów. Vilgax rozmawia z Psyphonem na temat ataku Techadona 2.0. Psyphon informuje szefa, że robot pojmał jednego z pomocników - Alana. Vilgax ubolewa nad faktem, że odznaka została zniszczona, ale twierdzi, że już niedługo będą znali każdy ruch Tennysona i wtedy go zniszczą. Rozkazuje mu udać się na Ziemię i dopilnować, by Techadon przyniósł komunikator od sojusznika Bena, Blaze'a.

W Undertown, Blaze ściga złoczyńcę, który obrabował sklep z kosmicznymi antykami. Całej scenie przygląda się zamaskowany Techadon oraz Psyphon. Gdy Blaze mija ich, Psyphon przypomina robotowi, że jego celem jest odznaka Honorowego Herosa, a nie sam heros. Tymczasem Blaze dogania złodzieja i aresztuje. Chwilę później, gdy hydraulicy zabierają opryszka, pojawia się tajemnicza kobieta, którą jest Techadon. Próbuje namówić go do walki, ale heros odmawia, przez co zmusza go do oddania potężnego ciosu. Na szczęście Blaze w porę uskakuje. Techadon proponuje mu wezwanie wsparcia, ale Ignit stwierdza, że pracuje sam. Tworzy wielką kulę ognia, którą rzuca w robota. Zaczyna uciekać, gdy zauważa, że pocisk nie zostawił ani rysy na jego pancerzu. Techadon udaje się w pościg. Dzięki swoim umiejętnościom, robot prawie chwyta Blaze'a. Jednak Ignit wykazuje się sprytem i generuje niezwykłe ciepło, które topi dłoń przeciwnika. Gdy Techadon regeneruje dłoń, Blaze ucieka.

W opuszczonej części podziemnego miasta, Blaze spotyka Bena, z którym ukrywają się w jaskini. Tam Tennyson mówi mu, że Techadony zaczęły polować na wszystkich ich przyjaciół, a znajdują ich używając komunikatorów, które Ben im wręczył. Próbuje odzyskać urządzenie od Blaze'a, ale Ignit stwierdza, że Techadon nie dostanie jego komunikatora, bo nie może go dotknąć. Chłopak informuje go, że idzie sprawdzić, czy nie są śledzeni i proponuje mu ochłonięcie, by nie marnował energii. Ignit odmawia tłumacząc się, że w razie ataku będzie gotowy do walki. Ben wychodzi z jaskini i kilka metrów od niej, zmienia się w swoją pierwotną formę Techadona 2.0. Kontaktuje się z Psyphonem i mówi mu, że nie może go dotknąć przez jego ciepłe ciało. Psyphon rozkazuje mu przynieść komunikator za wszelką cenę i mówi mu, by zdobył jego zaufanie pod postacią Bena.

Tymczasem na plaży, prawdziwy Ben i Julia badają miejsce ataku Techadona. Julia pyta, czy to na pewno właściwe miejsce, na co Tennyson odpowiada, że pomocnicy je wskazali i stąd pochodzi ostatni sygnał z nadajnika Helen. Wtem zauważają komunikator, ale niestety zniszczony. Ben mówi Julii, by zebrała drużynę i szukała Alana, a on poszuka Techadona.

Techadon pod postacią Bena informuje Blaze'a, że wezwał wsparcie, ale będą czekać na nich przy wejściu do Undertown. Blaze nie zgadza się i upiera się, by zostali i poczekali na wsparcie w mieście. Nagle słyszą obsuwające się kamienie. Ben mówi, że nie są tu bezpieczni i muszą ruszać. Podczas podróży, Techadon mówi, że "Glen" dała mu współrzędne dokładnej lokalizacji, do której muszą się udać. Blaze poprawia go i mówi, że to "Gwen". Później, bohaterowie dochodzą do wejścia do kanalizacji. Blaze jest wyraźnie zniesmaczony i mówi mu, że metan, jako łatwopalny gaz, może wybuchnąć w jego obecności i proponuje znalezienie innej drogi. Jednak Tennyson mówi mu, że musi na chwilę zgasnąć, bo to najszybsza droga. Blaze stwierdza, że znajdzie inną drogę i odchodzi. Gdy znajduję się wystarczająco daleko, Techadon wraca do swojej postaci robota.

Gdy Ignit przechodził obok starych budynków, usłyszał przeraźliwy hałas. Wtem przed nim pojawił się Techadon i zaczął atakować. Gdy Blaze uciekł mu, robot krzyczy do niego głosem Bena i każe mu zostać na miejscu. Wtem Blaze słyszy krzyk przyjaciela i biegnie mu na pomoc. Ponownie zostaje zaatakowany przez robota, a gdy spada w głębsze części Undertown, spotyka nieprzytomnego Bena. Ignit budzi go, a chłopak mówi, że musi wezwać wsparcie i żąda jego odznaki. Blaze sam chce je wezwać, ale Ben mówi, że przez jego moce Techadon ich namierza. Ignit musi zgasnąć, co też robi. Gdy jego ciało nie emituje już żaru i ciepła, Techadon wychodzi z ukrycia i pod postacią Bena powala Blaze'a na ziemię. Zabiera mu komunikator i wzywa prawdziwego Bena na pomoc.

Lecąc w Statku, Ben odbiera sygnał Blaze'a i leci mu pomóc. Zauważa, że Vilgax zaczął atakować Herosów, co oznacza, że niedługo jego nikczemny plan się ziści.

Blaze budzi się i widzi odchodzącego Techadona. Zwinnie wbiega po jego grzbiecie i szybko zabiera odznakę i niszczy ją. Ignit wiedząc, że jest osłabiony wbiega do kanalizacji. Jednak i tam robot go dopada, a Ignit w samoobronie podpala siebie i znajdujący się w rurach metan. Następuje eksplozja, która tworzy nowe wyjście z Undertwon. Wybuch zauważa Ben. Chłopak ląduje i zaczyna szukać Blaze'a. Gdy zauważa światło, podbiega do niego, ale Ignit ciska w niego płomieniami. Nie wierzy, że to prawdziwy Tennyson. Chłopak chce mu udowodnić, że to realny on, ale za jego plecami pojawia się kolejny Ben. Prawdziwy Tennyson każe Ignitowi uciekać, a on sam zamienia się w Polarnego i zaczyna walczyć z Techadonem, który imitując przeciwnika, również zamienia się w Polarnego. Walka jest zacięta, a przewagę zdobywa Techadon. Na ratunek przybywa Blaze, który w kłębach dymu zastaje jedynie robota, a Bena zauważa pod gruzem. W przypływie gniewu, Blaze emituje olbrzymią ilość ciepła, która topi pancerz robota i unieszkodliwia go. Myśląc, że zniszczył robota, podbiega do Bena, ale ostatecznie zostaje ogłuszony przez promień wystrzelony z regenerującego się Techadona.

Ben budzi się przy Ignicie, który twierdzi, że stopił ścigającego ich robota. Nagle rozbrzmiewa dźwięk odznaki Bena. Chłopak odbiera. Kevin i Gwen informują go, że nadal nie znaleźli Alana. Chłopak żegna się z Blaze'm i obiecuje mu, że powstrzyma Nikczemnych Tytanów, którzy rozpoczęli wojnę przeciwko bohaterom na Ziemi. Przed odlotem, wręcza mu swój komunikator, mówiąc, że ze względu na warunki, teraz powinni być w stałym kontakcie. Gdy Ben odlatuje, Blaze uśmiecha się złowieszczo i przekształca w Techadona.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Używani przez Bena

Imitowani przez Techadona 2.0

Cytaty

  • Ben - Gdybym wyglądał jak ty, też bałbym się pokazać swoją buźkę!
  • Techadon 2.0 - Mam nadzieję, że nie przeszkadza Ci, że oberwiesz od samego siebie?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki