FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu MinerGuy254.
   Previous Poprzedni odcinek
Po sprawie
Ocalenie
   Next

Powrót Bena 10.000 jest 8 odcinkiem 1 sezonu Ben 10: Kosmiczne Uniwersum.

Streszczenie

Ben 10.000 nadszedł by pomóc Benowi.

Fabuła

Ben chodzi po mieście. Zauważa nagle tłum uciekających ludzi. Chce to sprawdzić i zmienia się w Muchę. Przelatuje nad tłumem. Po jakimś czasie zauważa Albedo w postaci Way Biga, demolującego miasto. Chłopak zaczyna strzelać w jego szlamem. Podlatuje do niego i uderza go w kryzę, paraliżując go. Po krótkim czasie obolały Way Big wstaje i zaczyna atakować Muchę, strzelając w jego laserem. Albedo trafia Bena, który spada na ziemię. Nagle Omnitrix się rozładowuje. Albedo zmienia się w Ostatecznego Gigantozaura i strzela w niego rakietami. Bezbronny Ben zaczyna panikować nie wiedząc co ma robić. Nagle pojawia się Ben 10.000 i pomaga Benowi w walce. Mężczyzna zmienia się w Łebkraba i strzela w Albedo laserem. Wróg stracił przytomność, a Benowie uciekli. Ben pyta się swojej starszej wersji co go tu sprowadza. Mężczyzna mówi, że ponieważ jest jego starszą wersją, przeżywał wszystko co on teraz. Przyszedł mu pomóc wiedząc że potrzebuje partnera. Po długiej rozmowie pojawia się Cyber Duch i zaczyna ich atakować strzelając wiązkami energii. Ben zmienia się w nowego kosmitę Mechakraba. I zaczyna uderzać przeciwnika potężnymi szczypcami. Nagle odruchowo strzelił laserem, po czym ciągle powtarzał ten ruch. W tym czasie Ben 10.000 zmienił się w Dzikopyska i atakował ducha. Wróg obezwładnił Bena 10.000 i zmienił go w swojego sługusa...

Najważniejsze wydarzenia

  • Mechakrab debiutuję.
  • Ben 10.000 zostaje nowym partnerem Bena.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ben 10

Albedo

Ben 10.000