FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Powrót Ben Tena: część 1
Zabójcza Drużyna
   Next

Powrót Ben Tena: część 2 to drugi odcinek "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Benek101.

Streszczenie

Vilgax i Albedo po przemyślanym planie uciekają. Nasza ekipa rusza w szalony pościg. Jednak w sklepie Pana Baumana pojawia się Fistina i trzeba się nią zająć.

Fabuła

Ben, Rook, Gwen, Kevin i Zed ruszają w pościg za Albedem i Vilgaxem, którzy zniszczyli bazę Hydraulików. Pościg urywa się w sklepie gdzie pojawia się Fistina. Ben i Kevin zostają z Fistiną, a Rook, Gwen i Zed ruszają dalej. Ben pod postacią Fachury chce rozkręcić Fistinę, ale ta pokazuje Zniszczator. Ben i Kevin nawet nie zamierzają nic jej robić.

Tymczasem reszta goni Vilgaxa i Albeda przez Belwood i Undertown. Po jakimś czasie jednak im uciekają.

Ben i Kevin mają poważny problem. Ben jako Gigantozaur wydostaje się ze sklepu i szuka czegoś przydatnego. Kevin próbuje uspokoić Fistinę, jednak upada jej Zniszczator i przypadkowo się uruchamia.

Ben jako Pajęczarz biega w poszukiwaniu czegoś przydatnego. Przez przypadek spada z budynku i zamienia się w Obcego X. Boskie osoby Obcego X nie chcą się zgodzić na uratowanie świata. Ben jest zdezorientowany. W końcu Ben zrozumiał, że Fistina uruchomiła Zniszczator. Ben w końcu się dobłagał i Boskie osoby się zgodziły.

Tymczasem Rook, Gwen, Zed i Kevin nie wiedzą co robić. Jednak Gwen wpadła na pomysł, aby po prostu zgnieść Zniszczator. Pomysł się udał. Zanim Ben cokolwiek zrobił jest już po sprawie. Potem wszyscy wpadają w śmiech, a Ben jest zły.

Jednak pod koniec odcinka widać jeszcze rozmowę Vilgaxa i Albeda z Psyphonem. Mówią, że mają czego potrzebują...

Najważniejsze wydarzenia

  • Vilgax i Albedo mają to czego potrzebują.
  • Fistina miała w posiadaniu Zniszczator.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Fistina - A ja mam Zniszczator!
  • Ben - O nie! Znowu to Niszczy-Piszczy-Zniszczy! Nie! Po prostu zła machina!
  • Gwen - Stójcie łotry!
  • Vilgax i Albedo - Jak nam dasz zawładnąć Ziemią to wrócimy!
  • Gwen - To wole was gonić!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki