FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Powrót Ben Tena: część 2
   Next

Powrót Ben Tena: część 1 to 1 odcinek serii "Ben 10: The Power". Został napisany przez użytkownika Benek101.

Streszczenie

Ben i Rook szykują się na atak Vilgaxa. Tymczasem Khyber i jego zwierz niszczą Belwood. Czy atak Vilgaxa jest prawdziwy?

Fabuła

Odcinek zaczyna się w bazie Hydraulików, gdzie Ben i Rook szykują się na zapowiedziany atak Vilgaxa. Tymczasem Khyber i jego "zwierzaczek" niszczą Belwood. Ben i Rook pozostawiają pomóc Hydraulików i pędzą do walki z łowcą. Ben pod postacią Szlamfajera próbuje stopić lampę i dzięki uderzeniu chce ogłuszyć zwierzaka Khybera. Rook próbuje uniemożliwić łowcy porozumiewania się gwizdkiem ze zwierzakiem. W końcu Ben i Rook zwyciężają i udają się do bazy Hydraulików. Tymczasem Vilgax zaprasza do siebie Albeda i postanawiają zawrzeć sojusz.

Ben Tymczasem pod postacią Ziąba mrozi sobie koktajl. Nagle pojawia się Albedo jako Gigantozaur i rozpoczyna się bitwa.

W bazie Hydraulików nie jest lepiej. Nie wiadomo skąd pojawia się Vilgax i korzysta z nieobecności Bena, dzięki czemu wszystko niszczy!

Ben zamienił się w NanoBena i próbuje uniknąć Albeda. Jednak ten zamienia się w Ostatecznego Albeda i są prawie tacy sami. W ostatniej chwili pojawiają się Gwen, Kevin i Zed. Ci odstraszają Albeda i ten ucieka.

Drużyna wraca do bazy Hydraulików. Została ona doszczętnie zniszczona, a Vilgax uciekł.

Wszyscy postanawiają udać się w szalony pościg za łotrami. Czy to im się uda?

Najważniejsze wydarzenia

  • Vilgax niszczy w tym odcinku Bazę Hydraulików.
  • Vilgax i Albedo ponownie łączą siły.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Przez Bena

  • Szlamfajer (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Ziąb (pierwsze ponowne pojawienie)
  • NanoBen (pierwsze ponowne pojawienie; przypadkowa transformacja; wybrany Szybcior)

Przez Albeda

Cytaty

  • Albedo - Ben Tennyson!
(Ben jako Ziąb mrozi sobie koktajl)
  • Ben - Serio? Zawsze jak robię coś przyjemnego to jakiś łotr, łowca albo Vilgax mi przeszkadza i muszę walczyć?
  • Albedo - No, tego... Stawaj do walki!
  • Ben (do Kevina) - Nienawidzę kiedy mi pomagasz.
  • Kevin - Musisz się przyzwyczaić.
  • Albedo - Pokonam Cię!
  • Ben - Jak mi tu kaktus wyrośnie!
(Benowi rośnie kaktus; obaj są zdziwieni)

Ciekawostki

  • W tym odcinku Albedo miał okulary przeciwsłoneczne.