FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Energia życia
Wyścig na Metanosie
   Next

Powódź to trzynasty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez użytkownika WodnyNahaj222.

Streszczenie

Ben i Rook czekają na nowych hydraulików. Gdy ich odnajdują, dowiadują się że ktoś ukradł cenny ładunek. Czy uda im się odzyskać przedmiot i zatrzymać powódź zbliżającą się do Bellwood?

Fabuła

Ben i Rook z niecierpliwością czekają na przybycie nowych hydraulików. Po dwóch godzinach czekania postanawiają dowiedzieć się czemu nowi sojusznicy jeszcze nie przybyli. Idąc na górę Rushmore zauważyli Spella , który czegoś wypatruje. Po krótszej rozmowie z Loboanem dowiedzieli się, że nowymi hydraulikami stacjonującymi na Ziemi mieli być Skrab i Dzikur. Zaniepokojony Rook tłumaczy Benowi, iż ów hydraulicy to jego starzy znajomi z akademii hydraulików. Po dłuższych poszukiwaniach udaje im się znaleźć wrak statku Orishana. Widząc rozbity pojazd, Rook wzywa Specjalistę Arnuxa. Myśląc że jego przyjaciele zginęli, Blonko usłyszał wołanie Spella. Znalazł on ich rannych i tajemniczą kapsułę.

Pół godziny później. Bohaterowie odwiedzają Skraba i Dzikura. Gdy usłyszał od Blukica, że to tylko lekkie rany, Rook odetchnął z ulgą. W tym samym czasie Dribie udało się złamać szyfr, średniej wielkości kapsuły. Gdy zajrzał do środka coś wystrzeliło w niego fioletowy promień. Rozbawił ten widok, Spella na którego głos stworzenie wyleciało z klatki. Rook natychmiast go rozpoznał i opowiedział Benowi, że to Szekiur, zmutowana kiereszura. Był zwierzakiem Spella w jego dzieciństwie. Widząc szczęście przyjaciela Skrab wytłumaczył Tennysonowi co się wydarzyło.

"Gdy byłem tuż nad Ziemią na mój statek ktoś się włamał. Niestety ten typ nie miał autopilota, więc wysłałem Dzikura by przeszukał pojazd. Nie minęło pięć minut, a ujrzałem go ogłuszonego a nad nim białe oczy wroga. Strzeliłem w niego strumieniem wody, a potem... musiał mnie zahipnotyzował bo nic nie pamiętam. Gdy się ocknąłem zobaczyłem, że przesyłka dla ciebie od Azmutha zniknęła. Nim się obejrzałem mój pojazd uderzył w ziemię i wybuchł."
"A co było w tej przesyłce?"
"Ben czy ty nic nie rozumiesz, on ukradł Biomnitrix!"

Chłopak przypomniał sobie ostatnie spotkanie z Benem 10.000 miał on na nadgarstkach właśnie to urządzenie. Kazał Rookowi przeszukać w bazie danych hydraulików który z przestępców ma takie umiejętności. Nie minęła chwila, po czym powiedział Nekrofantom, Neuroalfar, Przywódca Dragon Kombat, Dri... W tej chwili Tennyson mu przerwał. To na pewno przywódca Dragon Kombat. Gdy mieli wyruszyć do starej kryjówki gangu, otrzymali powiadomienie: Wielka fala posuwa się coraz bliżej Bellwood. Miastu grozi powódź! Nie mając wyboru ruszyli zatrzymać falę.

Na miejscu ujrzeli zalaną bazę w Los Soledad. Ben zmienił się w Terrawiatra i próbował zatrzymać tajfun, lecz to nic nie dało. Zmienił się w Zapa, po czym wskoczył do wody. Z pod lustra wody zauważył postać w złotej zbroi i stwierdził że to poszukiwany wróg. Stworzył wielki gejzer dzięki któremu był na wysokości zbiega. Zaczęli walczyć. Z trudem wygrał Ben i odzyskał Biomnitrix. Chcąc go wypróbować zmienił się w hybrydę Zapa i Raidera, Elektroraidera. Tuż przed granicą miasta stworzył ogromną falę uderzeniową, która oddaliła wodę od Bellwood, po czym wchłonął całą wodę zamieniając ją w elektryczność. Z taką ilością mocy ledwo się odmienił. By świętować zwycięstwo cała drużyna poszła do Mr. Smoothy na koktajl.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki