FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu MinerGuy254.
   Previous Poprzedni odcinek
Coraz gorzej
Atak E.V.O.
   Next

Ponowne przymierze to 3 odcinek 1 sezonu Ben 10: Kosmiczne Uniwersum.

Streszczenie

W Belwood otwiera się tajemniczy portal z którego wypada Rex Salazar. Ben razem z Rexem współpracują, walcząc z wrogami Bena.

Fabuła

Na oczach Bena i atakujących go wrogów otwiera się tajemniczy portal, z którego wylatuje chłopak. Okazuje się on być Rexem.

Ben: Rex?!
Rex: Ben?!

Rex szybko pomaga Benowi gdy widzi że wrogowie go atakują. Przemienia swoje ręce w Łupniołapy i zaczyna atakować nieprzyjaciół. Próbuje uderzyć Clancyego który w pewnym momencie odlatuje. Nastolatek używa Grzmotodziała próbując trafić w Clancyego.

Rex: Zmień się w coś!
Ben: Zegarek się rozładował!
Rex: O kurcze!

Kevin atakuje Rexa od tyłu odpychając go na budynek. Rex chwyta Bena za rękę i odlatuje używając Plecolotu. Po drodze chłopacy rozmawiają i opowiadają o swoim życiu i osiągnięciach. Próbują oni rozstrzygnąć pochodzenie portalu. Chwilę później, gdy Omnitrix już był naładowany, zaatakował ich Clancy wysyłając na chłopaków niebezpieczne owady. Rex puścił Bena, który podczas spadania zmienił się w Jetraya, po czym wrócił pod górę i pomógł Rexowi w walce z Clancym. Jetray atakuję wroga strzelając w niego laserami. Rex wystrzelił z Plecolotu dwa ogromne bolasy, które zaplątały nieprzyjaciela w linę i uczyniły go bezwładnym przez co spadł na ziemię.

Rex: No to jednego mamy z głowy!

Robiło się coraz ciemniej, gdy Ben zauważył nagle pojawiającego się Cyber Ducha, który zaczął strzelać wiązkami energii. Chłopcy ciągle je omijali. Rex spróbował strzelić we wroga bolasami i zrobić z nim to samo co z Clancym, jednak duch stał się niematerialny, a bolasy przez jego przeleciały. Omnitrix Bena rozładował się, a nastolatek zaczął spadać. Rex złapał Bena i zaczął uciekać.

Ben: Zgubiliśmy go
Rex: To tego też mamy z głowy

Nagle przed ich oczami ukazał się Cyber Duch pokazujący swoje przeraźliwe macki. Przerażony Rex stracił kontrolę nad Plecolotem i zaczęli spadać...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici z Omnitrixa

  • Jetray (pierwsze ponowne pojawienie)