FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Klęska żywiołowa
Wieczna zima
   Next

Ponad chmury to trzynasty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Planeta Caelum Orbis została zniszczona przez skażenie ekologiczne wywołane przez wojnę domową. Nieliczni przeżyli wraz z królem i królową. Hydraulicy postanowili wybrać jako nowy dom Ziemię, ponieważ ta miała odpowiednią atmosferę itd. Po zrobieniu pierwszego podniebnego miasta dla Volucrumsapienów postanowili ludzie zawrzeć z nimi pokój, lecz przez pewnego chytrego osobnika tego gatunku żądnego władzy wszystko się komplikuje.  

Fabuła

Planeta Caelum Orbis. Wszystkie miasta na planecie toczą ze sobą wojnę z powodu braku miejsca. Jedno z nich spuściło bombę jonową na drugie która spowodował nie tylko wielkie zniszczenia ale również skaziła środowisko naturalne. Caelum Orbis nie nadawała się już to zamieszkania przez prawie żadne istoty żywe. Tylko jedno małe i ciche miasteczko zdołało przetrwać ponieważ było najbardziej oddalone od wojny i wybuchu. Hydraulicy szybko ewakuowali ocalałych mieszkańców na swój statek. W tym czasie zastanawiali się jaka planeta nadawałaby się dla Volucrumsapienów, ponieważ ten gatunek był wymagający co do atmosfery i innych czynników naturalnych. Najbardziej nadawała się planeta Ziemia, więc kiedy już uzyskali zgodę na osiedlenie tego gatunku na tej planecie, zaczęli budowę pierwszego podniebnego miasta. Minął już miesiąc od osiedlenia się Volucrumsapienów. Ludzie postanowili zawrzeć z nimi pokój lecz tego samego dnia syn i córka króla zaginęli. Vulturio czyli brat króla podejrzewał o to właśnie ludzi. Zaczęły się poszukiwania dzieci króla (Wilsona i Wendy). Znaleźli ich w pobliżu, w jakimś kamiennym pomieszczeniu całkowicie zamkniętym. Ptaki odmówiły traktatu pokojowego. Wkrótce Karl wraz z Hydraulikami wszczęli śledztwo. Wilson i Wendy mówili, że ten ktoś kto ich porwał miał jakąś metaliczną zbroje która zasłaniała mu twarz. Karl zmienił się w Psycho i zaczął czytać w myślach podejrzanych. Na tej liście był Vulturio. Za każdym razem odmawiał przesłuchania, lecz Psycho dzięki swoim mocą telepatii odkrył potencjalnego sprawcę. Również dowiedział się, że planuje kolejne porwanie, oraz chce obalić króla i wywołać wojnę z Ziemią. Karl Postanowił to udowodnić, że to Vulturio jest porywaczem a nie człowiek. Zmienił się w Small Wise'a i wziąwszy kamerę zaczął go śledzić. Kiedy zobaczył jak atakuje Wilsona w swoim kombinezonie zmienił się w Tougheada i zaczęła się walka. Przeciwnik nie miał szans i przy pierwszym ataku Karla padł. Vulturio nie przyznawał się do winy. Król poszedł to wszystko przemyśleć. Sęp był chwilowo wolny. Chłopak zobaczył, że wyjmuje swój sztylet i idzie w stronę króla, więc krzyknął i ostrzegł strażników. Którzy kilka sekund później padły przez atak sępa. Hydraulicy zaczęli go gonić, lecz Karl kiedy próbował zmienić się w KillSpeeda z pośpiechu wybrał Feedbacka. Wolfgang leżał na podłodze zraniony a jego brat stał nad nim śmiejąc się po cichu. Zaczęła się walka z Vulturiem lecz była ona krótka ponieważ sęp wyleciał rozbijając szybę. Chłopiec zmienił się szybko w AddHealtha i opatrzył króla. Wolfgang nie mógł uwierzyć, że jego brat go zdradził. Hydraulicy nie zdążyli zapytać się o traktat pokojowy. Król zaczął się poważnie zamartwiać i nie wypuszczał dzieci z pokoju który był bardzo chroniony. Karl nie wiedział co zrobić więc po prostu poszedł a raczej poleciał do domu...

Najważniejsze wydarzenia

  • Rasa Volucrumsapien osiedla się na Ziemi.
  • Król dowiaduje się, że jego brat planował na niego zamach.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Volucrumspieni nazywani są ptakami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki