FANDOM

Polarny to kosmita z próbki DNA Biosovortianina z nieznanej planety.

Wygląd

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Polarny jest humanoidalnym kosmitą, którego ciało jest ciemnobrązowego koloru, a niektóre elementy, takie jak stopy, dłonie, barki i klatka piersiowa są koloru żółtego. Między wysokimi ramionami Polarnego, unosi się metalowa głowa, na której widnieje para zielonych oczu i usta, które nie poruszają się podczas mowy. Uzbrojony jest w szczypce na dłoniach, a stopy mają dwa palce. Symbol Omnitrixa/Ultiamtrixas znajduje się na piersi.

W "Omniverse", Polarny posiada żółty grzebień na czole, przypominający brwi. Głowa obcego zmieniła kształt, a usta poruszają się, gdy przemawia. Nad wargami obcego znajdują się pionowe linie. Całą głowę otacza zielony blask. Żółta barwa jego stóp przedłużyła się i pokrywa teraz nogi aż do ud. Ramiona kosmity są większe, a paski na piersi są krótsze niż przedtem. Symbol Omnitrixa umieszczony jest na klatce piersiowej.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja", Polarny wygląda identycznie jak w seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien".

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Polarny wygląda podobnie jak w seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien". Posiada więcej pasków, a na czole zyskał urządzenie wzmacniające jego umiejętności magnetyczne.

W serii "Ben 10: The Power", Polarny wygląda identycznie jak w serii "Omniverse".

Umiejętności

Polarny może generować pola magnetyczne, które są w stanie przeciążać obwody elektryczne, czy przyciągać materiały magnetyczne. Potrafi również emitować pulsy magnetyczne, które umożliwiają mu namagnesowanie każdego metalu ferromagnetycznego (żelaza, niklu, kobaltu i galu).

Jest w stanie wytwarzać zielone magnetyczne pole siłowe, które ochraniają go przed większością ataków. Jeśli Polarny zostanie zniszczony, z łatwością może scalić powstałe kawałki w całość.

Dzięki magnetycznym kompetencjom, obcy jest w stanie latać i lewitować nad ziemią.

Wady

Jego głowa może zostać wyrwana z obszaru, w którym połączona jest z ciałem. W takiej sytuacji Polarny staje się bezsilny.

Jego umiejętności są bezużyteczne przeciwko niemetalowym przedmiotom.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: The Power

Ciekawostki

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki