FANDOM

Podzieleni upadniemy to ósmy odcinek serii "Ben 10.000: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12

Streszczenie

Drużyna Bena 10.000 jednoczy się z Honorowymi Herosami, aby przezwyciężyć kolejne wrogie działania ze strony Krenthów, którzy po zamknięciu oddziału ziemskich Hydraulików zaczęli zamieniać niektórych ludzi zażywających Plee-ay w swoich wojowników za pomocą K-Ree.

Fabuła

W poprzednim odcinku...
Hydraulicy opuszczają Ziemię, pozostawiając ją bezbronną i podatną na ataki obcych. Ben 10.000 i jego drużyna próbują obmyślić plan powstrzymania Krenthów, którzy używając Plee-ay zaczęli powoli uzależniać od siebie ludzi i przeprowadzać na nich eksperymenty z udziałem K-Ree.

Statek wraz z Benem, Julią, Gwendolyn oraz Kevinem na pokładzie pojawia się nad wejściem do Undertown w formie kamuflażu. Tennyson w postaci Przeobrażacza i Levin wyskakują ze statku i wbiegają do podziemnego miasta obcych. Ben wciąż utrzymuje kontakt z Blaze'm i Rookiem, którzy są w mieście i próbują uciec Krenthańskim żołnierzom. Przeobrażacz prosi herosów o cierpliwość, ponieważ odsiecz jest w drodze. Ignit i Revonnahgander znajdują schronienie w barze "Czarna Dziura", gdzie przyjaciel bohaterów, barman Don, ukrywa ich w magazynie. Do lokalu wpada grupa Krenthów, którzy natychmiast zaczynają grozić znajdującym się w środku obywatelom miasta.

Po kilku minutach gróźb i zastraszania, Blaze nie wytrzymuje i wychodzi z ukrycia, atakując jednego z żołnierzy. Do walki dołącza się Rook, który używa swojego Proto-Sprzętu. Chwilę później, kiedy obcy żołnierze zaczęli mieć znaczną przewagę nad bohaterami zjawił się Deau, który w rzeczywistości był Przeobrażaczem. Ben w postaci kosmity jednym silnym ruchem powalił na ziemię przeciwników i natychmiast rozkazał swoim towarzyszom biec za nim. Bohaterowie wybiegli z baru i udali się do rur kanalizacyjnych. Zauważyli, że Krenthowie ruszyli za nimi.

Podczas chaotycznej i dynamicznej pogoni w kanałach, Ben, Blaze i Rook docierają do głównej pompy, która rozdzielała się na kilka osobnych tuneli doprowadzających wodę. Herosi bez zastanowienia skaczą w dół tunelu prosto do wody. Pod powierzchnią ścieków Ben otwiera przyjaciołom właz, którym mogą wydostać się do osobnego tunelu, którym wyjdą do Bellwood, gdzie czekać na nich będą Julia, Gwen i Statek.

Tymczasem Kevin przebywa w innej części Undertown, gdzie próbuje uporać się z atakiem Krenthów, broniąc tym samym niewinnych cywili. W pojedynku pomagają mu również byli członkowie Outsiderów, po których przybył Levin. Zjednoczona potęga bohaterów w końcu zwycięża i razem pokonują obcych żołnierzy. Następnie, herosi wracają do Statka. Wewnątrz Julia mówi, że muszą jeszcze udać się po Tuala i po Kai. Gwendolyn martwi się żeby nie było za późno, bo właśnie otrzymali wiadomość od Kai, którą zaatakowali żołnierze z innymi dziwnymi wojownikami. Julia ustawia kurs na muzeum w Bellwood skąd nadano sygnał, ale Tennyson postanawia sam to załatwić, a reszcie zespołu przydziela odnalezienie księcia Tuala.

W Muzeum Historycznym Bellwood Kai z trudem odpiera ataki wrogów. Kiedy zostaje powalona na ziemię, do budynku wchodzi Chimera i pokonuje słabszych żołnierzy. Ben pomaga wstać przyjaciółce i zauważa inny rodzaj przeciwników - zwiadowców Krenthów, którzy okazują się być ludźmi z wszczepionymi K-Ree. Chimera i Kai nie chcą krzywdzić zamienionych w sługów osób, więc Ben zamienia się w Bugbolta i korzystając ze swoich mocy, umieszcza oponentów w kulach energii, które paraliżują ich. Następnie kumuluje energię w swoim pysku i niszczy strop budynku, tworząc wyjście. Kai siada na grzbiecie Bugbolta, który poprzez odrzut spowodowany strzałem w podłoże, wyskakuje z muzeum i w locie zamienia się w Jetraya.

O całej sytuacji zostaje poinformowany Ambasador, który nie zwraca uwagi na porażkę jego jednostek, ale cieszy się, że Tennyson zauważył ludzi z K-Ree. Przewiduje, że teraz, gdy największy bohater Ziemi wie, że mieszkańcy jego planety są poddawani zabiegom wszczepiania K-Ree, będzie chciał zniszczyć wszystkie fabryki produkujące te urządzenia, a w końcu przyjdzie po niego. Wtedy Ambasador będzie mógł pokazać mu jego dzieło, nad którym pracował przez cały czas pobytu na błękitnej planecie. Krenth przywołuje Leydi oraz Deau i informuje ich, że pora rozpocząć ich szczyt.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Tytuł odcinka "Razem wytrzymamy" oraz tego odcinka, nawiązuje do frazy „Razem wytrzymamy, podzieleni upadniemy”, którą po raz pierwszy wypowiedział kongresmen John Dickinson w XVIII wieku, a później cytat znany był jako „Penman of the Revolution”.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki