FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Podróżnik to kosmita pochodzący z próbki DNA nieznanego gatunku z nieznanej planety.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Podróżnik jest kosmitą o humanoidalnej posturze ciała, ale jego kończyny są dłuższe, a głowa prostokątna. Ma fioletową skórę z ciemniejszymi tatuażami. Na twarzy znajdują się szerokie usta i para zielonych oczu, które prawie zawsze są przymrużone. Ubrany jest w biały kombinezon z czarnym kołnierzem i zielonym pasem. Symbol Omnitrix'a umieszczony jest na piersi obcego.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Główną umiejętnością Podróżnika jest przemieszczanie się między wymiarami. Może wykorzystać tę zdolność również podczas interakcji z jakimś obiektem w innym wymiarze (na przykład schody, czy ściany) podczas pobytu w regularnym wymiarze. Obcy umie również tworzyć swoje własne wymiary kieszonkowe, w których może zamykać swoich przeciwników.

Kosmita potrafi manipulować energią i wykorzystywać ją do celów ofensywnych i defensywnych. Może tworzyć kule energii, które po trafieniu w cel zadają potężne obrażenia.

Podróżnik jest zdolny do lotu oraz jest bardzo zwinny, co umożliwia mu szybkie unikanie ataków czy wykonywanie powietrznych manewrów.

Wady

Głośne dźwięki powodują, że Podróżnik nie może się skoncentrować, a co za tym idzie, nie potrafi manipulować energią i podróżować między wymiarami. Dodatkowo, jego ciało jest szczupłe, a siła i wytrzymałość dorównują człowiekowi, więc podczas bezpośredniego starcia z silniejszym przeciwnikiem może mieć trudności w walce.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

  • Podróżnik debiutuje w odcinku "Blaze", gdzie użyty został podczas walki z Fammą.
  • W odcinku "Cyrkowcy", Podróżnik próbował walczyć z Aggregorem na dachu cyrkowego pociągu, ale przeciwnikowi udało się uciec.
  • W odcinku "Wołanie o pomoc: część 2", Ben użył Podróżnika, aby wysłać aktywowanego "pasożyta" do innego wymiaru, gdzie uległ eksplozji.

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Podróżnik pojawia się ponownie w odcinku "Odwrotna strefa", gdzie Ben użył go, aby szybciej przemieszczać się między grupkami swoich przyjaciół na przyjęciu w Bastionie.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

Sezon 2

Ciekawostki