FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Coraz gorzej
   Następny odcinek

Początki bywają różne jest pierwszym odcinkiem z pierwszego sezonu serii Ben 10: Kosmiczne Uniwersum stworzonej przez użytkownika MinerGuy254.

Streszczenie

Wszyscy wrogowie łączą się by powstrzymać Bena. Kevin przeszedł na złą stronę mocy, a Rook i Gwen zostali porwani.

Fabuła

Ben budzi się rano, rozgląda się i widzi rozwalony dom. Przestraszony chłopiec wychodzi na dwór i widzi paczkę swoich dawnych wrogów. W pewnym momencie na środek wychodzi Kevin i mówi:

Kevin - "Cześć, Ben widzimy się po raz ostatni. Ja i moi nowi kumple wykończymy cię!"
Ben - "Nie wierze znowu jesteś z nimi!"
Kevin - "A jednak!"

Nagle Omnitrix wydaje dziwny dźwięk, po czym wytwarza ogromną eksplozję która odpycha wrogów. Wrogowie zaczynają atakować Bena. Chłopiec nic nie myśląc szybko kliknął na tarczę zegarka. Urządzenie zmieniło go w nowego kosmitę - Leapfroga, który przypomina żabę.

Ben - "Żaba?!"

. Ben zaczyna uciekać gdyż nie wie co nowy kosmita potrafi. Nagle bardzo wysoko podskoczył i przyczepił się do drzewa. Kosmita zaczął się wspinać. Ben znając nowe umiejętności, zaczął skakać z drzewa na drzewo. i uciekł do miasta. Zegarek zaświecił na czerwono a Ben przybrał swoją ludzką postać.

Ben - "Pff, prawie mnie mieli!"

. Chłopiec zauważył lecącego na wielkim ptaku Doktora Animo który zaraz się na jego rzucił i porwał.

Ben - "Puszczaj mnie!"
Animo - "Puszcze cię jak dasz Omnitrix"
Ben - "Nigdy!"

. Polecieli do podziemnej kryjówki złowrogiej paczki która czekała na Animo i Bena. Wszyscy się rzucili na Bena. W tej samej chwili zegarek zaczął świecić na zielono a chłopak natychmiast zmienił się w Czterorękiego. Ben chwycił za bandaż Kosmicznej mumii i uderzył nią o Khybera. Khyber wezwał swojego kota który skoczył na kosmitę. Czteroręki odepchnął zwierzę które spadło na Kosmicznego Wilkołaka. Kevin przybrał kamienną formę i uderzył Bena z całej siły w brzuch. Ben poleciał i uderzył w ścianę przez co cała kryjówka się zawaliła a Ben stracił przytomność...

Najważniejsze wydarzenia

  • Główni wrogowie Bena połączyli swe siły.
  • Leapfrog zadebiutował.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki