FANDOM

Początek początku cz.2 to drugi odcinek "Azmuth 10". Został napisany przez użytkownika Miokol2004.

Przebieg

Przed czołówką

Dom Azmutha i Albeda się pali. Vilgax odkrywa, że Galwanie go śledzą i zaczyna płakać. Azmuth zaczyna go przepraszać, ale Vilgax wskakuje do portalu do Nicości. Nagle portal zamienia się w głowę Vilgaxa, która zaczyna gonić i atakować Azmutha. Galwan zaczyna tłumaczyć, dlaczego chciał go śledzić, ale Vilgax to ignoruje i szarżuje na Azmutha...

Fabuła

Azmuth krzyczy w niebogłosy, aż nagle spada z łóżka. Okazuje się, że to był tylko koszmar. Nagle czuje spaleniznę. Idzie zobaczyć, czy coś się pali, aż nagle zauważa ogień. Nagle podłoga pod nim się zapada i Galwan zaczyna spadać w ogień. Azmuth zamienia się w Neido i strzela wiatrem w ogień, gasząc go. Łapie się ściany i wspina się. Biegnie do Albeda i budzi go. Albedo zostaje, by ugasić pożar, a Azmuth biegnie za podpalaczem. Wyskakuje z domu i rozgląda się.

Vilgax biegnie, ale nagle myśli o gościnie Azmutha i dobroci, którą mu dał. Coś w nim pęka i zatrzymuje się.

Neido zauważa Vilgaxa i zaczyna za nim biec. Vilgax go zauważa i zaczyna uciekać, ale Neido wzywa tornado i powala Vilgaxa na ziemię. Nie zamierza jednak go zabijać, więc odmienia się. Patrzy na Vilgaxa, który zaczyna płakać. Azmuth zamierza mu pomóc, ale nagle cząstka zła w Vilgaxie odzywa się. Vilgax podnosi się i próbuje zgnieść Azmutha, ale ten odskakuje w porę, ale się się przewraca. Azmuth prosi go, by Vilgax go nie zabijał i że wie, że tak naprawdę jest dobry, ale Vilgax lekceważy to, szydzi z Azmutha i wyjmuje karabin. Strzela w niego laserem, ale ten zmienia się w Neido, odpycha wiatrem laser. Laser wybucha, niszcząc karabin i powalając na ziemię Vilgaxa. Teraz nie ma wątpliwości co do tego, że Vilgax nigdy nie będzie dobry, więc postanawia przyzywać kolejne tornada, aż Vilgax straci przytomność. Jednak Vilgax robi swoim ciężarem dziurę w ziemi i spada do jądra Galwan Prime. Neido skacze za nim, stając na łuku nad zieloną, śmiertelną substancją. Azmuth odmienia się i patrzy w substancję, myśląc, że Vilgax tam spadł. Jednak Vilgax skacze na Azmutha od boku. Ten zmienia się w byle jakiego kosmitę-wypada Szybkołak. Obaj spadają z łuku, ale Szybkołak w porę łapie się łuku, a Vilgax trzyma go za nogi. Łuk przerywa się i część z Szybkołakiem i Vilgaxem leci w lewo. Szybkołak używa Vilgaxa do zrobienia dziury w skorupie i wchodzi do niej. Vilgax rzuca go na ziemię, kopie go w plecy, podnosi go i zamierza wrzucić go do substancji, ale Szybkołak kopie go w brzuch i spada na Vilgaxa. Vilgax łapie go i zaczynają się toczyć w lewo i w prawo, aż w końcu toczą się w lewo i robią kolejną dziurę, a następnie spadają w dół. Szybkołak łapie się skały i wchodzi na nią, ale Vilgax spada dalej, do substancji. Łapie się łuku, lecz ten zaczyna się przerywać. Szybkołak schodzi do niego i chce dać mu rękę. Vilgax zgadza się i obaj wracają na powierzchnię planety. Azmuth odmienia się. Nagle przylatuje Albedo w Z.B.R.O.J.I 2005 i mówi, że dom udało się uratować. Albedo zauważa Vilgaxa i atakuje go, ale Azmuth wskakuje na Z.B.R.O.J.Ę, otwiera klapkę i odłącza kable. Azmuth tłumaczy Albedowi, że Vilgax się zmienił, ale Albedo nie wierzy, że Vilgax kiedykolwiek się zmieni i proponuje tymczasowe schowanie Omnitrixa. Azmuth niechętnie zgadza się i ściąga Omnitrix, ale nagle przylatuje Statek Vilgaxa i taranuje Galwanów. Albedo traci przytomność, a Omnitrix wypada mu z ręki. Vilgax łapie go i zakłada. Następnie wchodzi do statku i zaczyna odlatywać. Azmuth zbiera w sobie siły i wstaje. Naprawia Z.B.R.O.J.Ę, chowa Albeda do schowka w niej i zaczyna gonić Vilgaxa. Wylatują w próżnię. Azmuth strzela laserem w napęd. Statek spada znowu na Galwan Prime. Azmuth ląduje na Galwanie i celuje w Vilgaxa, ale ten włącza supernapęd i odlatuje. Azmuth jest smutny, że stracił Omnitrix i teraz Vilgax będzie władać wszechświatem. Ale nagle zauważa coś zielonego w ziemi. Wychodzi ze Z.B.R.O.J.I i wyciąga to coś z ziemi. Okazuje się, że to Omnitrix, który wypadł Vilgaxowi przy odlatywaniu.

Koniec

Albedo budzi się i widzi Azmutha majstrującego w Omnitrixie. Albedo pyta się, co on robi. Ten mówi mu, że blokuje panel sterowania Omnitrixa, by Vilgax nie miał nad Omnitrixem całkowitej władzy. Blokada zostaje pozytywnie przyjęta przez Omnitrix i panel zostaje zablokowany. Azmuth przyrzeka, że będzie chronić wszechświat przed złem za pomocą Omnitrixa.

Najważniejsze wydarzenia

  • Azmuth i Albedo odkrywają prawdziwe oblicze Vilgaxa.
  • Azmuth blokuje panel sterowania Omnitrixa ze względu na Vilgaxa.

Postacie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki