FANDOM

Uwaga Ten artykuł jest nieukończony!

Pochłaniacz to kosmita pochodzący z próbki DNA Osmozjanina z planety Osmos V.

Wygląd

Ben 10: Nowa Generacja

Pochłaniacz wygląda jak człowiek. Ma długie, czarne włosy i zielone oczy oraz cztery małe rogi na czole. Ubrany jest w czarny kombinezon z białymi rękawiczkami bez palców i zielonymi pasami biegnącymi od stóp do pach. Nosi symbol Omnitrix'a na klatce piersiowej.

Ben 10.000: Nowa Generacja

Wkrótce.

Umiejętności

Pochłaniacz posiada zdolność do absorbowania energii i materii oraz wykorzystywania jej na dowolny sposób, na przykład, by przyspieszyć proces odnowy komórkowej i szybciej odzyskać siłę po obrażeniach i uszkodzeniach, czy wzmocnić swoją siłę.

Podobnie do zdolności pochłaniania energii, obcy potrafi absorbować DNA, metabolizm i siły życiowe innych istot żywych, by później wykorzystać je jako pokarm, który wzmacnia jego siłę i zdrowie. Wchłonięcie całej energii życiowej osoby może ją uśmiercić, więc Pochłaniacz musi ostrożnie operować swoją zdolnością. Pomimo pełnego dostępu do każdej wchłoniętej kompetencji w każdej chwili, są one zaledwie 1/10 pełnej mocy.

Cudzoziemiec jest w stanie pochłaniać materię stałą, co skutkuje pokryciem całego ciała substancją, którą absorbował. Kosmita zyskuje wtedy wszystkie właściwości materii stałej, którą jest pokryty. Kiedy wchłonie substancję, automatycznie zwiększa swoją siłę fizyczną i wytrzymałość.

Pochłaniacz może również wykorzystać wchłoniętą substancję stałą na wiele sposobów. Zyskuje moc do zmiany kształtu swoich kończyn w młoty, miecze, kule, potrafi również odtworzyć odciętą kończynę. Potrafi też naprawić obiekty złożone z tej samej materii, którą pobrał i tworzyć stałe konstrukcje takie jak kaski, czy kajdany.

Wady

Podczas gdy Pochłaniacz jest silniejszy i bardziej wytrzymały od przeciętnego człowieka, jest on w dużej mierze bezsilny bez materii lub energii do absorbowania.

Absorpcja energii może łatwo przerodzić się w uzależnienie, a aby pomieścić wchłonięte moce i umiejętności, Pochłanaicz może użyć energii do nabycia niezwykłych mocy i ulegnięciu mutacji składającej się z fragmentów DNA istot, których energię pobrał. W takiej formie jest niestabilny mentalnie i może stać się agresywny i szalony.

Historia

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Sezon 2

Ben 10.000: Nowa Generacja

  • Wkrótce.

Ciekawostki

Galeria