FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub autorem artukułu MinerGuy254.
   Previous Poprzedni odcinek
Koszmarna noc
Powrót Bena 10.000
   Next

Po sprawie jest 7 odciniem 1 sezonu Ben 10: Kosmiczne Uniwersum.

Streszczenie

Tajemnicza postać okazuję się być E.V.O., który przypadkiem nie wleciał w portal.

Fabuła

Nagle do walki wkracza Dziadek Max obraniając Bena przed klonami Kota Khybera. Strzela w nich karabinem. Nagle Khyber skacze na staruszka i uderza go kataną. Dziadek unika ciosu wroga i strzela w niego, odpychając go na kilka metrów. Max rzuca racę, by oświetlić teren. Tennysonowie dowiadują się, że tajemniczy kosmita jest E.V.O., który nie wleciał do portalu. Potwór rzuca się na Maxa. Dziadek strzela w E.V.O. Jednak strzały zamiast uderzać w przeciwnika zadając mu ból, odbijają się od niego. Potwór zaczyna atakować staruszka uderzając go. Dziadek padł na ziemię, jednak nie poddawał się i szybko wstał, po czym skoczył na wroga. Zirytowany potwór stracił równowagę i się przewalił. Ben znowu zaczął się ruszać i pobiegł w bezpieczne miejsce. Dziadek nie przestawał bronić wnuczka. E.V.O zaczęło atakować bezbronnego Bena. Chłopak uniknął ciosu wroga i natychmiast zaczął uciekać. Nagle Omnitrix się załadował. Ben szybko zmienił się w Obcego X. Pojawił się u Bellicusa i Sereny. Zaczął ich prosić o pozwolenie użycia Obcego X do przeniesienia potwora do jego wszechświata. Po długiej dyskusji, Ben dostaje pozwolenie i otwiera portal do którego wlatuje E.V.O. Zaskoczeni wrogowie zagapili się w portal. Ben wraz z dziadkiem zdążyli się ulotnić...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici Bena

  • Obcy X (pierwsze ponowne pojawienie)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki