FANDOM

Plujak jest kosmitą z próbki DNA Spheroid z planety Scalpasc.

Wygląd

W serii "Ben 10", Plujak jest bulwiastym obcym o zielonym kolorze skóry, który jest jaśniejszy na przedniej części ciała. Charakterystyczną cechą obcego są ogromne usta, które obejmują prawie całą twarz i wypełnione są ostrymi zębami. Jego oczy połączone są z czarnymi wargami i znajdują się po bokach twarzy. Nad i pod ustami wyrastają trzy małe kolce. Kosmita ma krótkie kończyny, zarówno dolne, jak i górne. Nosi czarne spodnie i nie ma palców u stóp. Symbol Omnitrixa znajduje się na brzuchu.

W serii "Ultimate Alien", Plujak nie zmienia swojego wyglądu. Jedyną widoczną różnicą jest kolor oczu, który jest teraz zielony, zamiast żółtego. Symbol Ultimatrixa umieszczony jest na brzuchu obcego.

W seriach "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" i "Ben 10: The Power", Plujak wygląda tak samo jak w serii "Ultimate Alien".

Umiejętności

Główną umiejętnością Plujaka jest plucie skoncentrowanym strumieniem śluzu. Wypuszczana substancja jest bardzo śliska i może być silnie żrąca lub kwaśna. Wykazano również, że świetnie przewodzi prąd elektryczny. Kiedy obcy pluje, jego ciało nabiera okrągłego kształtu.

Kosmita jest również niezwykle silny oraz zwinny, a jego ostre zęby mogą posłużyć mu jako groźna broń. Dodatkowo, cudzoziemiec potrafi przetrwać w trującej atmosferze, ze względu na to, że nie posiada nozdrzy.

Wady

Jeśli coś zablokuje paszczę Plujaka, nie będzie wstanie użyć swoich kompetencji.

Występy

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: Omniverse Continuation

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Plujak jest drugim obcym z serii "Ultimate Alien", który nie posiada symbolu Ultimatrixa umieszczonego na piersi. Pierwszy to Upchuck.

Galeria

Zobacz też

  • Plujak (artykuł na Ben 10 Wiki)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki