FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Powrót Aggregora
Wujek 23
   Next

Szpitalna Planeta to siódmy odcinek z serii Ben 10: Kosmiczne Wakacje. Został napisany przez użytkownika As236.

Streszczenie

Ranny Ben potrzebuje lekarza, jednak na szpital napadają Łowcy Nagród.

Fabuła

Ken wchodzi do pokoju medycznego. Ben jest w komorze podpięty do różnych maszyn medycznych. Chłopak usiadł na krześle i zaczął płakać. Wtedy wchodzi Devlin wygląda na bardziej opanowanego, mimo to jest równie smutny.

Devlin - AVIA, jak z nim?
AVIA - Źle paniczu Levin. Obawiam się że nasze maszyny pokładowe nie pomogą mu.
Ken - Zginie?!!!
AVIA- Teoretycznie można mu pomóc, trzeba go zabrać na Helis, szpitalną planetę

System na rozkaz Kena ustawił kurs na szpital.
Po kilku minutach lądowali na szpitalnym parkingu. Na przeciw nim wyszła wysoka smukła kosmitka. Prowadząc ich do środka przedstawiła się jako Weronika, dyrektor szpitala. Ben został przeniesiony przez ratowników do specjalnego pokoju, gdzie zajmują się nim lekarze próbując go ratować. Nagle włączył się alarm, i głos oznajmił że uszkodzono dwa wejścia. Chłopcy od razu postanowili pomóc.

Ken - Musimy się rozdzielić.
Devlin - To nie jest dobry pomysł.
Ken - Idź i nie marudź.

Ken dodarł do pierwszych drzwi, gdzie zobaczył SześćSześć i SiedemSiedem. Zmienił się w Swordasha i zaatakował SiedemSiedem, podczas ataku bratu pomógł drugi Sotoraggianin. Mimo tego że Ken zadał kilka ataków, nie mógł pokonać dwóch wrogów naraz. SiedemSiedem strzelił w kosmitę. Ken upadł na ziemie i zmienił się w Klona. Teraz to on miał przewagę liczebną. Podczas walki Ken stworzył z dziesięć kopi. Teraz szło mu lepiej, lecz SześćSześć za pomocą specjalnej rękawicy, uderzył Klona w Omnitrix. Ken wrócił do ludzkiej postaci i przepuścił łowców nagród. Wtedy odezwał się głos omitrixa: "pobrano nowe DNA".
W tym czasie Devlin dotarł do drugich drzwi. Tym razem wrogami były siostry OsiemOsiem i DwaDwa. Chłopak wchłonął metalową ścianę i uformował młot. Szybki atak Ozmozjanina, został sparowany przez równie szybkie włączenie tarczy. DwaDwa strzeliła elektrycznym pociskiem, który trafił do celu. Zaskoczony chłopak odkrył że kontroluje energię elektryczną. Prąd z pocisku przekierował w siostry Sotoraggianki. Po pokonaniu przeciwników pobiegł na pomoc Kenowi.
Ken własnie ledwo walczył z najemnikami. Postanowił zmienić się w Plujaka. Omitrix jednak zmienił go w kosmitę podobnego do SześćSześć, Ken nazwał go KenKen. Wtedy pojawił się Devlin trzymający małą paczkę. Nacisnął guzik i rzucił w ręce Bena. W tedy paczka zmieniła się w działo zrobione przez Fachurę. Ken strzelił w wrogów którzy zostali powaleni.
Kilka godzin później stan Bena został ustabilizowany, jednak musi zostać w szpitalu.

Najważniejsze wydarzenia

  • Rodzeństwo Sotorggian zostaje pokonane.
  • Stan Bena polepsza się.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki