FANDOM

Oznacza to, że jego autor nie zgodził się na edytowanie go przez innych użytkowników. Dozwolone są jedynie poprawy błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
Spoiler alert.png Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące przyszłych wydarzeń!
Czytasz na własną odpowiedzialność.
Uwaga.png Ten artykuł jest nieukończony!
W tym stanie, edytować go może jedynie jego autor. W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem.
   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[Wróg ostateczny: część 2]]
[[Wielka ucieczka: część 1]]
   Następny odcinek

Pilot to pilotażowy odcinek serii "Ben 10: Aliens Unleashed". Jego premiera planowana jest na 1 maja 2015.

Streszczenie

Profesor Paradoks wprowadza w rzeczywistość, która po pokonaniu Dagona- Niszczyciela Światów różni się kolosalnie od znanego nam dalszego ciągu wydarzeń kontynuowanego w "Omniverse".

Fabuła

Witajcie drodzy moi, jestem Profesor Paradox, rzecz jasna Paradox to nie moje prawdziwe imię. Imię me jest zakopane w czasie, nikt nie pragnie go jednak odnaleźć. Ale ja tu nie o tym, pragnę wam pokazać jak mogła by się potoczyć akcja po pokonaniu Dagona Niszczyciela i jak Ben stał się innym Benem 10.000. Który był widziany już wcześniej. Ale najpierw, czołówka...
Podczas mówienia tego, pan profesor siedzi sobie na fotelu przy kominku w pokoju stylizowanym na Wiktoriański z licznymi elementami nawiązującymi to rasy Chronosapienów. Gdy nawiązuje do Dagona Niszczyciela pojawiają się obok postaci podróżnika w czasie kadry z walki pomiędzy Dagonem, a Ostatecznym Way Bigiem w stylu jakim, Blukic i Driba dodawali komentarze w swoim opowiadaniu o wczesnym życiu na Galwanie w odcinku "Blukic i Driba lecą do strefy 51". Podobnie dzieje się, gdy napomina o Benie 10.000, a także w dalszej części odcinka. Podczas opowiadania cały czas profesor siedzi w fotelu, a jego ujęcie łapane jest z kilku stron. Gdy wspomina o czołówce mruga, a następnie dzieje się zaciemnienie.

Czołówka.

A więc zacznijmy od początku... zaraz, zaraz! Nie, nie! No wróć, rzesz! Nie od początku wszechświata, od początku końca... Więc, pokrótce... Ben, Gwen i Kevin pokonują Dagona, a Wielki George ginie, potem pokonują Vilgaxa i Psyphona, potem pokonują Vilgaxa z mocami Dagona, potem Ben w komiczne... *kaszel* kosmicznej zbroi pokonuje w pojedynku na miecze Vilgaxa, który de facto, również jest w zbroi. Potem Tennyson wygrywa. Potem Vilgax namawia go do zła. Potem on odmawia. Potem ta cała podsumowująca dzieje Dwayne'a McDuffiego retrospekcja. Potem jeszcze ta Julia. Potem przybywa Azmuth. Potem Ben otrzymuje now... wróć! Tutaj się wszystko urywa. Ben nie otrzymuje Nowego Omnitrixa... o nie... i wszystko ulega zmianą.
Podczas opowiadania profesor siedzi nadal wygodnie w fotelu i gdy mówi "o początku" pozostaje tylko jego postać i fotel, a wokół pojawia się wszechświat, wtem zatrzymuje projekcje i tło powraca do wiktoriańskiego pokoju. Gdy zaczyna szybko wymieniać ostatnie zdarzenia z odcinka "Wróg Ostateczny: część 1" i "Wróg Ostateczny: część 2" wraz z mówieniem obok profesora przewijają się kadry ze scenami, o których nawija. A gdy zatrzymuje się na rozmowie Bena i Azmutha, kadr rozciąga się i zmienia się w scenę podobną do tej w której Ben otrzymuje Nowy Omnitrix, lecz tym razem Azmuth tylko mówi parę słów do Bena i postanawia odebrać mu formy ostateczne, jednak za namową Bena pozostawia mu je, po czym wskakuje na Ultimatrix i pozostawia mu tylko te, których już wcześniej użył wraz z dwoma dowolnymi.
I tak mijał dni... tygodnie... lata... a Ben i przyjaciele walczyli. Jego poprzedni zespół się nie rozpadł, Pomocnicy Hydraulików nie odeszli, Ben i Julia nie zerwali ze sobą, Gwen i Kevin nie opuścili Tennysona, więc ten też nie poznał Rooka, nie odkrył Podmiasta... którego z resztą w tej historii nie ma i nie będzie. Ben skończył 18-lat, wyprowadził się od rodziców, wraz z Levinem i kuzynką zbudowali sobie bazę, a po za tym Ben otrzymał od Azmutha nowy... eh... ta przyszłość... cóż spoilery... dużo, dużo spoilerów...

Gdy to mówił pojawiały się kolejne slajdy z życia szesnasto-, później siedemnasto- i osiemnasto-letniego Tenysona i jego bliskich. Po czym gdy Paradox napomina spoilery zaczynają się w szybkim tempie przewijać fotosy akcji z pierwszych odcinków serii.

A to wszystko czeka właśnie na was, więc trzymajcie się ciepło. A ja teraz skoczę sobie w inną chwilę. Ah... Wojna o Czas... W sumie kolejna... A może ta orginalna?

Paradoks wstaje z fotela i otwiera drzwi, którymi wchodzi do długiego wiktoriańskiego korytarza, po czym idąc krótko przez niego staje przed drzwiami "Wojna o Czas, Wymiar 168, Rok 2017".

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

  • Całkowita długość odcinka wraz z czołówką i przed czołówkową przemową Profesora trwa 11 minut, czyli połowę średniej długości reszty odcinków w serii.
  • Profesor Paradoks bezkompromisowo, kilkukrotnie nawiązuje do twórców, nazw odcinków i nazw serii, które wykraczają po za świat przedstawiony i tym samym burzy czwartą ścianę.
  • Drzwi przed którymi staje na końcu odcinka Paradoks prowadzą do wydarzeń z dwuczęściowej historii w półfinale drugiego sezonu serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki