FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Karl: Początek
Park mutantów
   Next

Pierwsze wyzwanie to drugi odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Technordzy porywają matkę Karla czyli Julie Yamamoto, chłopak chce ją uratować.

Fabuła

Spokojny poranek. Karl wstał z łóżka, pościelił je i poszedł do pokoju. Karl patrzy, a pokój cały zdemolowany jak po wojnie. Na oknie wisi kartka "Jak chcesz zobaczyć swoją matkę żywą oddaj Omnitrix i poddaj się nam". Karl przerażony zmienia się w CrashBata i patroluje teren w poszukiwaniu miejsc w którym mogli się ukryć i mruczy pod nosem: Jak miałbym im nawet oddać Omnitrix to nie wiem gdzie mam to zrobić... Nagle CrashBat usypia w locie i spada na ziemie, jak już się ocknął (po godzinie)  zobaczył wielki cały ze stali budynek i wielkie żelazne drzwi. Zmienił się w Tougheada i staranował drzwi. Aż tu alarm się włączył i strażnicy obudzili się, kosmita-taran zaczął biec w ich stronę, oni zaczęli strzelać, lecz twarda głowa tego kosmity odbijała pociski laserowe i BOOM! Karl staranował wrogich kosmitów i od razu następne drzwi. Patrzy a tam więcej strażników, cała armia, Karl szybko uderza w tarcze Omnitrix'a i mówi: Zmień mnie w BluePuncha!, lecz Omnitrix go nie posłuchał i zmienił go w kosmitę którego Karl nie znał, to był jakiś kamień z oczami i nóżkami. Technordzy zaczęli się śmiać, Karl powiedział: Źle się czuje zaraz będę wymio... No i otworzył buzie i trafił w jednego kwasem żrącym. Zapadła cisza... i strażnicy zaczęli w niego strzelać laserem. Karl zwinnie unika ich ciosu i z potężną siłą wypluwa mnóstwo klejącej substancji. Wszyscy Technordzy zostali zaklejeni. Karl się uśmiechnął, i powiedział: Teraz możecie się śmiać! Roztopił następne drzwi kwasem, spojrzał a tam wielkie źródło toksyn a nad nim przywiązana na sznurku jego matka. Karl krzyknął: Zaraz cię uwo... i ktoś mu przerwał i powiedział: Oddawaj Omnitrix, jak tego nie zrobisz twoja matka zginie... Karl odpowiedział: Nie! Jeden z nich przeciął line, lecz Karl szybko skoczył w jej stronę i ją odepchnął, lecz sam wpadł w toksyny. I nagle wyskakuje z toksyn i pluje w niego klejącą substancją. Po tej misji Karl razem z swoją mamą wrócili do domu i zaczęli jeść naleśniki.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki