FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Powrót bohatera
   Next

Pierwsze spotkanie to drugi odcinek pierwszego sezonu serii Ben 10: Ultimate Alien Continuation. Napisał go Super gracz.

Streszczenie

Ben pierwszy raz spotyka się z Thiptu i wyrusza w drogę powrotną do domu.

Fabuła

Robot leci z Benem na wschód przez parę godzin. Trzyma go tak, aby nie mógł skorzystać z Ultimatrixa. Po dotarciu do celu, którym okazuje się być pewna pustynia w Afryce, robot prowadzi swojego więźnia po pustyni. Po kolejnym czasie robot zaprowadził go do kryjówki Thiptu. Wchodząc do środka Ben zauważa, że jest ona niezwykle rozwinięta technologicznie. Robot dalej zaprowadził Bena do głównej siedziby, gdzie znajdował się Thiptu. Ten uwięził go w szklanej komorze. Ben stara się z nim rozmawiać, aby zrozumieć o co chodzi, ale on ciągle milczy. Po parunastu minutach milczenia Thiptu odzywa się i mówi o jego planie. Mówi w nim, że chciał zbudować urządzenie podobne do Omnitrixa, lecz nie mógł zdobyć próbek DNA obcych więc zdecydował ukraść je z ultimatrixa.Następnie podłącza ultimatrixa do kolejnych urządzeń.Po pewnym czasie z nieuwagi Thiptu zostawia Bena przy maszynie.Ten szybko zamierza zmienić się w Obcego.Zmienił się w gigantozaura.Ten rozwalał wszystkie urządzenia, i uciekł z kryjówki na zewnątrz.Od razu wyszli też słudzy Thiptu i zaczęli uderzać w gigantozaura.Ten z powodu mocnych uderzeń zaczął spadać na ziemię gdzie się zretranswormował w Bena.Gdy adganie nieśli go spowrotem do kryjówki przekształcił się w Echo Echo gdzie przeszedł w formę ostateczną.Obcy wzleciał w powietrze skąd kontrolował swoje dyski dźwiękowe.Adganie słabo reagowali na dyski dźwiękowe i szybko ściągneli obcego na ziemię mocnym elektromagnesem i Ben ponownie się odmienił.Adganie zanieśli Bena spowrotem do sali gdzie się spotkał z thiptu. Ten czekał spokojnie aż go wprowadzą do sali, po czym ponownie zaczął przypinać urządzenia do Ultimatrixa.Przez pewien czas po ponownym podłączeniu kabli do urządzenia na tarczy pojawiały się holograficzne sylwetki obcych i komputerowy odgłos przeniesiono.Na każdego obcego trwało to około 15 minut.Po ustawieniu Thiptu wyszedł i zostawił Bena z starym, czerwonym, Adgańskim strażnikiem.A to trwało bardzo długo.Po paru godzinach Ben był przestraszony traceniem swoich obcych, więc od razu gdy zauważył że strażnik usypia odłączył kable i cicho szedł do wyjścia.Przy wyjściu Ben usłyszał alarm dobiegający zza pleców.Szybko wybiegł z kryjówki i zmienił się w pierwszego lepszego obcego.Zmienił się w muchę i odleciał na zachód, do domu.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ben pierwszy raz spotyka Thiptu.
  • Thiptu kradnie z Ultimatrixa próbki DNA

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki