FANDOM

Peter Glutton jest to wrogi obcy z rasy Łasuchów, sprzedawca broni i przyjaciel Kraxa. Jest właścicielem sklepu z broniami Petera pod Asteroidą.

Wygląd

Peter jest niskim kosmitą z zieloną skórą. Z tyłu głowy widoczne są wyrostki. Glutton nosi czarną kurtkę z dwoma krótkimi, jasnożółtymi paskami znajdującymi się na barkach. Kosmita nosi jasnobrązowe spodnie z czarnymi butami bez palców i czarno-złoty kask z kolcami. Peter zazwyczaj na plecach nosi swój blaster, a przez jego tułów przechodzi pas ze złotą amunicją. Nie posiada ogona w przeciwieństwie do innych Łasuchów, ponieważ urodził się z wadą genetyczną.

Osobowość

Peter jest dość wyluzowanym obcym, preferującym rozwałkę i ryzykowne, pełne adrenaliny misje. Zazwyczaj nabija się z wrogów po ich pokonaniu. Jest wiernym przyjacielem Kraxa.

Umiejętności

Główne zdolności

Glutton potrafi spożywać substancje stałe i przerabiać je na pociski energetyczne. Potrafi również pluć kwasem i pluć wybuchowymi wymiotami. Posiada również wytrzymałe języki.

Zdolności bojowe

Peter mimo niskiego wzrostu potrafi dobrze walczyć wręcz, a pomaga mu w tym jego zwiększona wytrzymałość, zwinność i szybkość. Poza tym, Glutton umie obsługiwać różne zaawansowane technologie, bronie i pojazdy. Obcy jest też wybitnym mechanikiem.

Historia

Wczesne lata

Peter Glutton urodził się z wadą genetyczną, przez którą nie posiada ogona, w przeciwieństwie do innych Łasuchów. Jego ojciec był dealerem kosmicznej technologii, broni i pojazdów. Peter postanowił zostać taki jak ojciec. Wkrótce, kiedy stał się dorosły, opuścił swój dom i zaczął swoją nielegalną karierę. Pewnego dnia chcieli okraść go inni przestępcy, lecz przed wandalami uratował Łasucha Krax, który stał w kolejce po broń. Wkrótce Taog i Peter zostali przyjaciółmi.

Teraźniejszość

Peter pojawił się w odcinku "Gdyby kózka nie skakała...", gdzie powstrzymał Karla przed zadaniem ciosu Kraxowi. Wkrótce uratował zmutowanego Taoga z opresji.

Glutton pojawiał się w następnych odcinkach, gdzie zazwyczaj pomagał Kraxowi.

Występy

Ciekawostki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki