FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Pierwsze wyzwanie
To wcale nie jest śmieszne
   Next

Park mutantów to trzeci odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Dr Animo zrobił bombę która ma zmienić wszystkich w mutanty, czy Karlowi uda się go powstrzymać?

Fabuła

Karl po zjedzeniu obiadu, wybrał się do Zoo. Kupuje bilet i wchodzi, ogląda zwierzęta. Aż tu nagle jakiś staruszek z dziwną bronią przechodzi koło niego. Chłopak go obserwuje, widzi jak celuje w strusia. Karl krzyknął: Co pan wyprawia!?, staruszek odpowiedział: Jam jest dr Animo i mogę zmienić dowolne stworzenie w mutanta za pomocą tej broni! Zaraz, po co ja mu o tym mówię?! Karl widzi jak struś się powiększa i zmienia w monstrum. Dr.Animo ucieka a chłopca atakuje Struś mutant. Karl  uderza w tarczę Omnitrixa i zmienia się w KillSpeeda. Biegnie na około strusia i robi wielki wir, lecz struś wyskakuje i kopie Karla. Chłopak się odmienia cały posiniaczony w człowieka. Ptak łapie Karla za koszule i ucieka. Budzi się przywiązany do ściany, patrzy się i widzi mnóstwo mutantów. Dr.Animo buduje bombę która ma zmienić wszystkich w mutantów, pod przykrywką Parku rozrywki, wiele ludzi przyszło do tego parku i się świetnie bawią. Dla Dr.Animo przyszedł czas na testowanie to ludziach. W tym czasie Karl wymawia takie zdanie: Omnitrix! Zmień mnie w BluePunch'a! Omnitrix zmienił go niestety w CamouChama. Karl dzięki elastycznemu ciału tego kosmity wydostał się z sideł. W tym czasie Animo skończył bombę, i włączył odliczanie. Karl rozprawiwszy się z potworami jako Rockmouth strzelił w Animo kwasem klejącym a następnie, zobaczywszy bombę wystrzelił w nią kwas żrący, lecz jego kwas nie zadziałał ponieważ Animo włączył tryb tarczy laserowej. Chłopak myśli a sekundy mijają, Karl widzi że już prawie odliczanie się kończy. Do tego zaatakowali go zmutowani ludzie. Karl zmienił się w Tougheada i z rozpędu staranował wrogie mutanty, a następne spróbował zniszczyć tarczę i udało mu się. Przemienił się w Small Wise'a i rozbroił bombę, a następnie za pomocą Omnitrixa wyleczył wszystkie zarażone istoty, a Doktora Animo aresztowano. Wesołe Miasteczko sprzedano komuś innemu a Karl ucieszony spogląda w niebo...

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

  • Doktor Animo - Jam jest doktor Animo i mogę zmienić dowolne stworzenie w mutanta za pomocą tej broni! Zaraz, po co ja mu o tym mówię?

Więcej z Fandomu

Losowa wiki