FANDOM

Pajęczarz to kosmita próbki DNA Arachnomałpy z planety Aranhaschimmia.

Wygląd

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Pajęczarz jest obcym podobnym do niebieskiej małpy. Posiada dwie pary rąk i oczu. Ma po trzy palce na dłoniach i stopach. Jego skóra jest ciemniejsza od niebieskich odcieni futra. Długi ogon kosmity zakończony jest dwoma jasnoniebieskimi pasami. Symbol Omnitrixa/Ulitmatrixa nosi na klatce piersiowej.

W serii "Omniverse", Pajęczarz posiada teraz trzy pary oczu, a jego włosy, skierowane są ku górze. Dwa jasnoniebieskie pasy na ogonie, są teraz szare. Kształt jego nosa zmienił się i teraz narząd znajduje się na czole. Przez pierś przepasane ma dwa, zielone pasy, które krzyżują się na środku. W miejscu przecięcia pasów, znajduje się Omnitrix.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja","Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" i "Ben 10: The Power", Pajęczarz wygląda tak samo jak w seriach "Obca Potęga" i "Ultimate Alien".

W serii "Ben 10: Mistyczne Universum", Pajęczarz 16-letniego Bena wygląda tak samo jak w serii "Omniverse", natomiast Pajęczarz Bena 10.000 ma większe "rogi", a z łokci i zielonych pasów wychodzą kolce.

Umiejętności

Pajęczarz posiada zdolność do przędzenia i wypuszczania sieci z jego ogona. Jak sam twierdził, jego pajęczyna jest równie wytrzymała co stal, ale gatunki posiadające niewiele większą siłę od człowieka, z łatwością mogą ją porwać lub rozerwać. Jest w stanie kształtować ją tak, by wykorzystywać sieć jako procę, a także może używać jej, by szybko przemieszczać się między ogromnymi odległościami.

Pajęczarz potrafi czepiać się i utrzymywać na różnych powierzchniach, zarówno pionowych jak i na sufitach.

Obcy posiada nadludzką siłę oraz elastyczność, które umożliwiają mu na zadawanie potężnych ciosów w trakcie imponujących akrobacji. Szybki i zwinny Pajęczarz, może z łatwością unikać pocisków i ataków skierowanych w jego stronę, a także prędko reagować na zagrożenie.

Wady

Pajęczarz może zaplątać się we własną sieć. Jego pajęczyna może być również wykorzystywana przez przeciwników dla własnych korzyści.

Gdy sieci Pajęczarza zostaną zamrożone, staną się kruche i łatwe do zniszczenia.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10.000: Nowa Generacja

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: The Power

Ben 10: Mistyczne Universum

Ciekawostki

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki