FANDOM

Linki pokrewne:
Listy odcinkówListy kosmitówGalerieLista wymiarów
Spoiler alert Ten artykuł zawiera spoilery!
Poprzedni odcinek:
Na razie i dzięki za wszystkich obcych
Ostatni wielki paradoks
The Last Great Paradox
Następny odcinek:
Najgorsza gra
Numer odcinka w sezonie: 7
Numer odcinka w serii: 27
Numer sezonu: 3
Kod produkcyjny: OVCS03E07
Seria: Ben 10: Omniverse Continuation
Twórca: Lukisiak

Streszczenie

Ben wraz z Profesorem Paradoxem ścigają Zipheena i Kamiennego Zabójcę, którzy skradli Chrono-Molekułę Mk VII i zamierzają dostarczyć ją ich zleceniodawcy. Ben z profesorem podróżują przez czas i przestrzeń, by zapobiec paradoksowi czasowemu na skalę wieloświatu.

Najważniejsze wydarzenia

  • Zostaje ukazane, w jaki sposób Vilgax z okresu 11-letniego Bena zdobył ośmiornice-potwory przypominające Lucubrę. Okazuje się, że to przez przypadkowe wysłanie przez Mechanicznego bestii, które wypełzły do wiru czasu z wymiaru Dagona, gdy Vilgaz z teraźniejszości postanowił zawiązać sojusz z swoją przeszłą wersją, która akurat przemierzała Wymiar Dagona.
  • Vilgax dzięki Chrono-Molekule przyzywa swoje różne wersje alternatywne i chronologiczne.

Debiuty

  • Vilgax po regenracji wymuszonej wybuchem Chimeryjskiego Młota, Vilgax z okresu 15-letniego Bena, Vilgaz z przyszłości i Lucubrax powracają od czasów oryginalnej serii oraz Ultimate Alien/Alien Force.
  • Malgax i Vileon powracają.
  • Vilgaxowie z Wymiarów 23, 24, 99, 22, 75 i 47 oraz Vilgaz z Wymiaru 63 debiutują.
  • 19-letni Ben Tennyson alias Ben 100 debiutuje.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

17-letniego Bena

Akcja

  • Główne miejsce: Wir Czasu; Gallifrańskie Miasteczko na Xenon;
  • Miejsca poboczne: Podmiasto na Ziemi;
  • Główny czas: nikiedy; rok 2015; 

Ciekawostka

  • W tym odcinku pojawiają się elementy z serii "Ben 23: Gwiazda Galaktyk", "Jen 10: Kosmiczna Wojowniczka", "Ben 22: Mecha-Kosmiczni Herosi" i "Green 10: Alien-Man".
  • W tym odcinku pojawia się wiele odniesień do serialu "Doktor Who".
    • Zeon Grent Zipheen i Kamienny Zabójca odnoszący się do członka rodziny Slitheenów oraz Płaczącego Anioła.
    • Budka policyjna na jednym z stoisk na Gallifrańskim targu odnosząca się do Tardis Doktora.
    • Gallifrańskie Miasteczko odnoszące się do planety Gallifrey- rodzinnej planety Doktora.
    • Postacie w tle odnoszące się do Dziewiątego, Dziesiątego, Jedenastego, Dwunastego oraz Wojennego Doktora.
    • Często pojawiające się pęknięcia przypominające Szczeliny Czasowe znane z ery Jedenastego Doktora.
    • Chrono-narzędzie Paradoksa przypominające soniczny śrubokręt.
    • Częste pytanie "Jaki profesor?".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki