FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Jak to możliwe, że...
Ostateczna wojna cz.2
   Next

Ostateczna wojna cz. 1 to dziewiętnasty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

W statku Azmutha, Karl, Ben i Azmuth zbierają grupę do obrony przed Technorgami, lecz nagle zostają zaatakowani.

Fabuła

Statek Azmutha. Karl, Ben i Azmuth planują zebrać grupę do obrony przed Technorgami. Volucrumsapieni zgodzili się pomóc a Hydraulicy zbierają się z całej galaktyki do obrony Ziemi. Karl wraz z jego ojcem postanowili się po raz kolejny włamać na statek matkę. Tymczasem na statku Technorgów, Technordzy również zbierają grupę do ataku na Ziemię. Obecnie w tej grupie są: Dr. Animo, Doktor Boxum, Krax, Vulturio i oczywiście Weather Marine. Nagle Karl usłyszał jakieś pikanie, dźwięk docierał z zewnątrz. Chłopak odkrywszy źródło dźwięku głośno krzyknął "Ewakuować się!". Nastąpił wybuch, lecz wszyscy zdołali się ze statku wydostać. Nagle koło Karla pojawił się Weather i zaczęła się walka. Chłopak zmienił się w EmotMooda aby wyrównać szanse. Z pomocą przyszli Hydraulicy których bezproblemowo pokonał wróg. Chłopiec podczas walki dostał raport o tym, że Technordzy niszczą miasta na całej planecie. Na Ziemi powstał chaos i panika. Tymczasem Ben jako Ostateczny Kulopłot powalił Weathera na ziemie. Ojciec Karla zmienił się ponownie w człowieka i wraz z chłopcem zaczęli rozmawiać na temat planu włamania się na statek wroga, lecz chłopak najpierw spytał się czy Azmuth dał mu pełną wersje Ultimatrixa, Ben odpowiedział, że tak. Tą rozmowę przerwał Doktor Animo i Doktor Boxum wraz ze swoimi stworami. Karl zajął się Animem jako BluePunch a Ben Boxumem jako Czteroręki. Kiedy bohaterowie byli blisko wygranej do walki wtrącił się Vulturio oraz Krax na swoim Deskolocie. Ben i Karl byli na skraju porażki. Nagle jakiś różowy promień leci w kierunku doktorów który powalił ich na ziemię. Okazało się, że to Gwen i Kevin. Z dwoma pozostałymi wrogami poradzili sobie bez problemu. Kiedy już się przywitał Ben z Kevinem i Gwen, zapytał się ich czy nie dołączyliby oni do włamaniu się na statek Technorgów. Para zgodziła się i wcielili ten plan w życie. Pół godziny później zdołali się włamać na statek matkę i pokonać strażników, lecz dziwili się, że im coś tak za łatwo poszło. Poszli w kierunku siedziby Wodza Technorgów. Kiedy się już tam włamali zobaczyli samego wodza, bez ochrony i śmiejącego się. Wypowiedział słowa "Szach Mat" i niespodziewanie zniknął. Odliczanie się zaczęło, Hydraulicy poinformowali grupę, że jakiś czarny dym zmierza w kierunku miasta. Karl domyślił się, że to Tenebraes, lecz Ben nie wiedział o co chodzi. Chłopak wytłumaczył mu, że to potężne sztucznie stworzone potwory, które są praktyczne nieśmiertelne. Odliczanie prawie dobiegało do końca ale bohaterowie nie mogli się wydostać ze statku ponieważ jak już Karl kiedyś odkrył metal z którego robią statki jest bardzo wytrzymały. Nastąpił wybuch i Mroczne istoty doszły do miasta...

Ciąg dalszy nastąpi

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Użyci przez Karla

Użyci przez Bena

Ciekawostki

  • Azmuth początkowo gotową wersje Ultimatrixa miał dać Karlowi, lecz dał go jemu ojcowi, który powrócił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki