FANDOM

Orzuk to kosmita pochodzący z nieznanej próbki DNA z nieznanej planety.

Wygląd

W serii "Ben 10: Ultimate Alien", Orzuk jest wielkim kosmitą łączącym w swoim wyglądzie cechy żuka i rekina. Posiada granatowy, prawie fioletowy, kolor skóry. Posiada długi róg na czubku głowy, który połączony jest z krótszym wyrostkiem z tyłu. Orzuk posiada duże, metaliczne usta, rozprzestrzeniające się na części klatki piersiowej. Na rękach znajdują się srebrne opaski, w tali srebrny pas, a na stopach szare podeszwy. Posiada parę zielonych, owalnych oczu. Symbol Ultimatrixa znajduje się na piersi obcego.

W serii "Ben 10: Omniverse", górna warga Orzuka jest całkowicie przykryta dolną, która ma teraz inne zęby. Język kosmity jest niebieski, a jego róg rozwidla się na górze. Obcy ma teraz dwa palce u nóg, oraz trzy u rąk. Zmienił się jego kształt ciała, który teraz przypomina żuka, zamiast mechanicznego żuka. Niebieskie elementy cudzoziemca zostały zmienione na szare, a na jego przedniej części tułowia pojawiła się zielona powłoka. Jego pancerz ma teraz ciemnozielony kolor. Symbol Omnitrixa znajduje się na klatce piersiowej.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja", "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" i "Ben 10: The Power", Orzuk wygląda tak samo jak w serii "Ultimate Alien"

Umiejętności

Orzuk posiada zdolność do spożywania materiałów stałych, które następnie przekształca w energię i strzela nią w postaci laserowych wiązek ze szczeliny/otworu w rogu.

Dzięki pancerzowi posiada zwiększoną siłę i wytrzymałość, a jego dłonie uzbrojone są w ostre pazury. Paszcza wypełniona jest kłami, które mogą służyć jako niebezpieczna broń. Jego róg może służyć jako bardzo skuteczny taran.

Wady

Orzuk posiada martwe pole widzenia, ze względu na ułożenie jego oczu. Wada ta została usunięta w "Omniverse", jako że jego oczy ułożone są dalej od siebie.

Występy

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Komiksy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • W serii "Omniverse", usta Orzuka poruszają się, gdy mówi.
  • Im więcej Orzuk zje, tym silniejszy będzie jego promień.

Galeria

Zobacz też