FANDOM

   Previous Poprzedni odcinek
Bagno
   Next

Odkrycie to pierwszy odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez użytkownika WodnyNahaj222.

Streszczenie

Ben i Rook znajdują wiadomość od Profesora Paradoxa o pradawnym artefakcie.

Fabuła

Ben i Rook dostają od Maxa zadanie - muszą wyśledzić Khybera . Podekscytowany Ben idzie do nowego Proto-Wozu. Zaczynają się poszukiwania. Podczas lotu na miejsce dostają informacje, że Specjalista Arnux przeszukuje całe Undertown , Gwen wraz z Kevinem przeszukują planety, na których możliwy jest pobyt łowcy, a Julia i Statek szukają w Bellwood . Słysząc ten komunikat postanawiają się rozdzielić.

Ben wyskakuje z pojazdu i zmienia się w Jetraya . Postanowili ,iż Ben poszuka w strefie 51 , Rook we wraku statku łowcy, a po przeszukaniu spotkają się na równinie Wilsona. W ciągu pięciu minut ben był na miejscu. Na powitanie wyszedł mu pułkownik Rozum . Dowiedział się o tajemniczym włamaniu do magazynu z uzbrojeniem. Na miejscu Ben zauważył ,że zniknęło z jednego z kontenerów 20 dział plazmowych. Podszedł do dziury. Były na niej ślady giwery którą próbował Khyber złapać Rochatynika .

Nie znajdując nic więcej wyruszył do umówionego miejsca. Rook już tam na niego czekał. Blonko powiedział mu ,że ze statku zniknął "dywan" z Wulpinamcera. Po chwili ich uwagę przykuł dziwny przedmiot wbity w ziemię. Okazało się ,iż to była wiadomość od Paradoxa. Opowiedział w niej o pradawnym artefakcie (którego nazwy zapomniał). Ów artefakt mógł zmieniać zwykłe istoty w istoty boskie. Profesor kazał im znaleźć go zanim wpadnie w nie powołane ręce. Całemu zajściu z ukrycia przyglądała się tajemnicza postać.

Najważniejsze wydażenia

Postacie

Wrogowie

  • Khyber (pierwsze ponowne pojawienie; retrospekcja)

Kosmici

  • Jetray (pierwsze ponowne pojawienie)
  • Rochatynik (pierwsze ponowne pojawienie; retrospekcja)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki