FANDOM

Main.png Osobny artykuł: Blaze (spin-off)

Zdjęcie Tytuł odcinka Numer odcinka Premiera Twórcy
SEZON PIERWSZY
Blaze spin-off logo 3 "Zbieranina"
"Ragtag"
1 2016 (polska wersja)
2016 (angielska wersja)
WindMarine12
Po nieudanej wymianie nielegalnej broni na drogocenne odłamki Tajdenitu, Blaze planuje zemstę na gangu, który go okradł. Zbiera drużynę składającą się z najlepszego w swoim fachu machera Fina i genialnej hakerki Ash.
Blaze spin-off logo 3 "Wyścig"
"Race"
2 2016 (polska wersja)
2016 (angielska wersja)
WindMarine12
Blaze i jego nowa grupa, w skład której wchodzą Fin Hayes i Ash Shlott, namierzają Lonzo i jego gang na torze wyścigowym Aon, gdzie gangster ma zamiar odsprzedać skradzione Blaze'owi bronie innej grupie przestępczej. Aby powstrzymać transakcję, grupa ma czas do zakończenia wyścigu ścigaczy. W najmniej odpowiedniej chwili rozpoczyna się ostatnie okrążenie.
Blaze spin-off logo 3 "Komplikacje"
"Complications"
3  ??? WindMarine12
Dzięki Ash, Blaze i Fin dowiadują się, że świadek z toru wyścigowego przeżył i został zabrany przez Hydraulików do aresztu. Więzień ma zostać przetransportowany do zaawansowanego więzienia, gdzie wskaże sprawcę chaosu na torze. Blaze musi dotrzeć do osób odpowiedzialnych za przenosiny świadka i upewnić się, że jego tożsamość nie zostanie odkryta.
Blaze spin-off logo 3 "W szachu"
"Cornered"
4  ??? WindMarine12
Blaze dostaje się do więzienia Phoebus, jednak w trakcie misji musi zrezygnować z korzystania z mocy i polegać jedynie na Finie i Ash. Zadanie robi się trudniejsze, gdy odkrywa skorumpowany oddział Hydraulików, który wyznaczył nagrodę za głowę Blaze'a.
Blaze spin-off logo 3 "Zamknięcie"
"Closure"
5  ??? WindMarine12
Po usunięciu wszelkich dowodów wskazujących na obecność Blaze'a w trakcie zamieszek na torze wyścigowym, Ignit postanawia opuścić Sceptę. Jednakże jego problemy na planecie nie skończyły się - Cannod znajduje kryjówkę grupy Blaze'a i organizuje na nią nalot. Partnerzy obcego zostają narażeni na niebezpieczeństwo. Blaze staje przed ciężką decyzją.
Twórca serii: WindMarine12

Więcej z Fandomu

Losowa wiki