FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
[[Witamy na Galwan Prime!]]
[[Witamy ponownie]]
   Następny odcinek

Ocean zguby, czyli planeta Urgu to siódmy odcinek Ben: Show. Został napisany przez użytkownika Maksymilian.zieba.37.

Fabuła

Prowadzący zabiera zawodników na planetę Urgu, a raczej ocean. Nie ma tam nic innego niż woda, a zadanie to znalezienie złotego medalu w wodzie. Nagle Vulmitrix zaczął skanować 2 nowe DNA. Zawodnicy skoczyli do wody, ale nagle pojawia się Krakken. Ben od razu wszedł na niego i zaczęli poszukiwania. Meduzjowani zaatakowali Gumballa, który nawet pod wodą płakał, ale Gwen go uratowała i słowem "Klatkus" przetransportowała wrogów do więzienia w bazie 45. Fteldiny od razu zaprzyjaźniły się z wszystkimi. Ben powiedział: "O! Mam w Vulmitrixie Fteldina i Meduzjowana. Nazwę ich Brick (Meduzjowan) i Dilfik (Fteldin)." W tym czasie widać Fteldina zmieniającego się w Meduzjowana i odwrotnie. Ben wiedział, że to Vulmitrix. Nagle widać, jak ze statku, na którym jest Doktor Show, wylatują rekiny. Nagle zaczęły rasowo szukać Bena, Gwen, Kevina i Rooka zaatakowały żarłacze błękitne. Nagle widać króla rekinów, który ma złoty medal. Wszyscy zaczęli za nim płynąć, a najlepiej płynęli Darwin i Rook, ale to Darwin złapał pierwszy złoty medal. Sprytna była Anais i zabrała mu medal, ale wyprzedził ją Darwin i wypłynął na powierzchnię i wygrał. Do eliminacji wybrał Anais. Anais zabiera statek kosmiczny.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Cytaty

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki