FANDOM

Obcy są wśród nas to piąty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Ziemia zyskuje poziom 3, a co za tym idzie Hydraulicy muszą się ujawnić. To dobra szansa na zemstę ze strony skazanych.

Fabuła

W Siedzibie Max mówi Benowi, że Ziemia osiągnęła Poziom 3 miesiąc temu. Ben domyśla się, że muszą się ujawnić. W Bellwood ma odbyć się uroczystość na której Hydraulicy ujawnią swoje istnienie, istnienie obcych oraz Undertown. Każdy Hydraulik ukryty jest w tłumie. Ben, Gwen i Kevin również obserwują uroczystość. W Bazie pozostało tylko dziesięciu Hydraulików którzy pilnują by żaden więzień nie wydostał się z celi. Przy celi Vilgaxa pojawia się Krylstar. Rozmawia z Vilgaxem i proponuje mu, że go uwolni. Obcy zgadza się. Mówi mu, że najpierw musi wyeliminować Hydraulików tak by nie wezwali pomocy. Krylstar zakłada część swojego kombinezonu na usta i staje się niewidzialny.

Tymczasem na ceremonii, przemawia Max. Mówi obywatelom, że znają Bena Tennysona - bohatera który zamienia się w obcych. Ale czy wiedzą, że Ci obcy są wśród nas? W tej chwili na scenę wbiega Raptus i kosmici z Undertown. Wystraszony tłum uspokajają Hydraulicy. Ben mówi mieszkańcom o Hydraulikach i przedstawia Specjalistów Ziemi. Tłum przyjmuje wiadomość spokojnie. Wiwatuje na cześć Undertown, Hydraulików i Bena. W tym samym czasie do Vilgaxa podchodzi Krylstar i melduje, że wykonał zadanie. Podchodzi do panelu obok celi obcego i rozwala ją, wypuszczając przy tym skazanego. Vilgax gwałtownie uderza Krylstara który spada w dół. Skazany podchodzi do cel i wypuszcza największych wrogów Tennysonów. Wypuszcza także swojego wiernego sługę Psyphona. Przechodzi obok celi Sublimina ale go ignoruje. Schodzi na najniższy poziom więzienia gdzie więziony jest najgorszy przestępca - Cyber Duch. Wchodzi do oświetlonego lampami pokoju i uwalnia Cyber Ducha który jak się okazało został już wcześniej uwolniony przez Krylstara który wpadł do jego pokoju po tym jak uderzył go Vilgax. Cyber Duch przejmuje ciało lezącego obok nie przytomnego Krylstara i atakuje Vilgaxa.

Na uroczystości, mieszkańcy wpadają w panikę gdy scena zostaje zaatakowana przez SiedemSiedem i Trombipulora. Ben wkracza do akcji jako Dzikopysk. Gwen łapie SiedemSiedem i rzuca nim w kierunku metalowego Kevina. Dzikopysk walczy z rozwścieczonym Trombipulorem, gdy nagle ulicę zalewa fala owadów. Pojawia się Clancy. Ben ucieka w ciemny zaułek ale i tam znajduje go Clancy. Chłopak zamienia się w Echo Echo i próbuje pokonać wroga. Lecz atakuje go inny przeciwnik, a właściwie grupa przeciwników - Zombozo i jego Cyrkowe Dziwadła. Clancy'ego pokonuje Kevin. A Gwen zajmuje się Cyrkowymi Dziwadłami. Zamienia się w Anodytkę i szybko pokonuje Trio. Ben jako Echo Echo walczy z Zombozem który zaczyna wygrywać. Jednak Ben zamienia się w Szlamfajera i pokonuje klauna. Wracają na miejsce uroczystości. Tam zastają Hydraulików walczących z Liamem, Fistiną i Bubble Helmet'em. Włączają się do akcji. W Siedzibie Hydraulików Cyber Duch opuszcza ciało Krylstara i ucieka. Vilgax i Psyphon również wydostają się na powierzchnię. Zauważa to Ben i postanawia gonić zbiegłych więźniów. Zauważa również Cyber Ducha który przejmuje kontrolę nad ciałem jednego z obcych z Undertown i odlatuje. Ben dogania Vilgaxa i jego sługę i zmienia formę na Czterorękiego. Staje do walki z Psyphonem. Sługa Vilgaxa tworzy holograficzne kopie samego siebie. Podczas gdy Ben walczy z hologramami Psyphon i Vilgax uciekają. Gdy Ben orientuje się, że to tylko hologramy jest już za późno. Wraca do Drużyny która aresztowała zbiegów. Niestety większość uciekła. Po tym wszystkim zbiera się tłum i wiwatuje na cześć Hydraulików.

Najważniejsze wydarzenia

  • Ziemia zyskuje poziom 3 i Hydraulicy ujawniają się publicznie.

Postacie

Wrogowie

Kosmici