FANDOM

Obcy X to kosmita z próbki DNA Niebiańskiej Istoty z Kuźni Stworzenia.

Wygląd

W seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien", Obcy X to humanoidalny obcy, którego całe ciało jest czarne, z wyjątkiem dłoni w białym kolorze. Cały jego korpus pokrywają małe, białe plamy podobne do gwiazd, nadając mu wygląd rozgwieżdżonego nieba. Na twarzy widnieją zielone oczy i trzy ostre rogi na czole. Symbol Omnitirxa/Ultimatrixa znajduje się na klatce piersiowej.

W "Omniverse", Obcy X w dużej mierze zachowuje swój dawny wygląd, ale zyskuje również kilka "bohaterskich" cech, takich jak wysunięta szczęka i większa muskulatura ciała. Gwiazdy na korpusie wydają się jarzyć jaśniej niż przedtem. Na klatce piersiowej umiejscowiony jest symbol Omnitrixa.

W serii "Ben 10: Nowa Generacja" i "Ben 10: The Power", Obcy X wygląda identycznie jak w seriach "Obca Potęga"/"Ultimate Alien".

W serii "Ben 10: Mistyczne Universum", Obcy X wygląda tak samo jak w serii "Obca Potęga". W formie strażnika nosi srebrny hełm z trzema rogami, a także rękawice i buty tego samego koloru. W dłoni trzyma dwustronną włócznię.

W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", Obcy X wygląda bardzo podobnie do Galaktycznego gladiatora. Różnicą jest kolor oczu i to, że otwory w zbroi mają kolor czarny.

Umiejętności

Obcy X posiada trzy osobowości: Serenę, głos miłości i współczucia, Bellicusa, głos gniewu i agresji oraz Bena, głos rozsądku. Kiedy obcy mówi, przemawia trzema głosami na raz.

Iks jest wszechmocny - z łatwością może zachwiać rzeczywistość, czas czy przestrzeń, a jego myśli mogą stać się realne. Omnipotencja czyni z niego niepokonanego cudzoziemca.

Jest w stanie generować fale czasowe, by odwracać bieg czasu lub całych zdarzeń. Wykazał również, że może stworzyć cały wszechświat lub odtworzyć niszczące uniwersum. Na własne życzenie, może zyskać zdolność telekinezy, duplikacji, zmiany rozmiaru, szybkości czy generowania wirów, promieni świetlnych i czarnych dziur.

Wady

OV serena and bellicus

Serena, Bellicus i Ben - trzy osobowości Iksa.

Aby Iks wykonał jakąkolwiek czynność, w tym prosty ruch czy przekształcenie się w inną formę, co najmniej dwie z trzech jego osobowości muszą się na to zgodzić. Jest to główna wada obcego, ponieważ Bellicus i Serena nie są zainteresowani obecnymi sprawami, ważnymi dla Bena i wolą dokończyć dawne sprawy, które nie były możliwe do wykonania bez Tennysona.

Iks jest podatny na absorpcję jego kompetencji, mimo, iż jest wszechmocny. Kosmita może zostać zraniony przez inną Niebiańską Istotę.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa

Ben 10: The Power

Ben 10: Kosmiczne Uniwersum

Ben 10: Mistyczne Universum

Ben 10: The Power

Ciekawostki

  • Gwiazdy na jego ciele, prawdopodobnie są jego własnymi wymiarami kieszonkowymi.

Galeria

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki