FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Najemnik
Cień planetarny
   Następny odcinek

Noc żywych koszmarów to dziewiąty odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez WodnyNahaj222.

Streszczenie

Cyber Duch wzywa wszystkich Loboanów, Thep Khufanów, Vladatów, Transylianów i Ektonurytów mieszkających na Ziemi. Postanawia pogrążyć Ziemię w wiecznym mroku.

Fabuła

Baza hydraulików. Ben i Rook czekają na przybycie Scouta. Po dwudziestu minutach loboanin dotarł. Zdyszany powiedział - Musicie to zobaczyć... Dotarli. Na miejscu ujrzeli zniszczone budynki, stragany itp. Zszokowany Tennyson chciał zapytać Scouta co tu się wydarzyło, lecz przerwała mu Thep Khufanka. Ona wytłumaczyła im, że to sprawka Cyber Ducha. On wezwał wszystkich Loboanów, Thep Khufanów, Ektonurytów, Transylianów i Vladatów mieszkających na Ziemi. Zaczął ich buntować przeciw ludziom i mieszkańcom Undertown. Wspomniał o jakiejś maszynie która pozwoli potwornym obcym zapanować nad tą planetą. Zdenerwowani ruszyli na poszukiwanie De Szramy.

Kryjówka Chromatyda. - Wszystko idzie zgodnie z planem. Twoja kolej, zasil Spektrum Cienia energią czarnej dziury. Po tych słowach Crystalsapiens napełnia urządzenie energią. Tymczasem hydraulicy dostają wiadomość od Wesa Greena. - Ben przybywaj. Yenaldooshi powrócił! Musząc się rozdzielić kazał mieszkańcom Anura Transyl dalej szukać Ektonuryta. Tymczasem oni wsiedli do protowozu. Nie minęło 20 minut, a zostali ostrzeliwani atakami dźwiękowymi przez Loboanów.

Zdenerwowany bohater zmienił się w Snare-oha. Podczas gdy Ben walczył z rasą wilkołaków, Rook musiał awaryjnie lądować. Tennyson zauważył Yenaldooshiego, poczym zmienił się w Szybkołaka i ruszył za nim. Tymczasem Cyber Duch doprowadza pierwszą część swojego planu do końca. Spektrum Cienia znajdowało się już na orbicie ziemskiej. Po krótszym pościgu Szybkołak zauważa w jaskini maszynę. Przypomniał sobie, że widział podobną gdy pierwszy raz walczył z tym wilkołakiem. Postanowił ostrzec innych lecz znienacka zaatakował go Yenaldooshi i ogłuszył. Po czym aktywował maszynę.

Dzięki mocy korodium i czarnej dziury De Szrama aktywował Spektrum Cienia. Sprawiło ono że Ziemię okrył wieczny mrok, a gatunki żyjące na niej zmieniły się w Ektonurytów. Ocknowszy się Tennyson ujrzał swą planetę niczym z koszmarów i Ektonurytów porywających jego najbliższych. Chciał ruszyć im na pomoc lecz powstrzymał go tajemniczy Crystalsapiens, zmieniając go w kryształ.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

  • Ektonuryci
    • Cyber Duch
    • Koszmar (debiut)
    • Ektonuryci zamieszkujący Ziemię
  • Loboanie
    • Spell
    • Yenaldooshi (pierwsze ponowne pojawienie)
    • Loboanie zamieszkujący Ziemię
  • Thep Khufani
    • Khufo (pierwsze ponowne pojawienie)
    • Thep Khufani zamieszkujący Ziemię
  • Vladaci
  • Transylianie
    • Transylianie zamieszkujący Ziemię

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki