FANDOM

Disambig-icon.png Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie - "Nikczemni Tytani (ujednoznacznienie)".

Nikczemni Tytani: część 2 to dwudziesty drugi odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Jest kontynuacją poprzedniego odcinka "Nikczemni Tytani: część 1". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Nikczemni Tytani atakują Więżę Herosów. Drużyna nie może wezwać pomocy.

Fabuła

W poprzednim odcinku...
Vilgax formuję grupę Nikczemnych Tytanów złożoną z najgroźniejszych przeciwników Bena. Razem, złoczyńcy planują atak na bohaterów.

Ben i Max rozmawiają przez główny komputer. Dziadek informuje Bena, że Siedziba hydraulików została już naprawiona. Ben mówi Dziadkowi o wczorajszym ataku dronów. Max radzi Drużynie zachować ostrożność. Później Ben wraca do swojego domu by się spakować. Po krótkiej rozmowie z mamą chłopak udaje się do swojego pokoju. Pakuje najpotrzebniejsze rzeczy i wychodzi. Przy drzwiach zatrzymuje go Sandra i proponuje by razem zjedli obiad. Dom Gwen. Dziewczyna również pakuje swoje rzeczy. W pokoju odwiedza ją Kevin. Twierdzi, że dobrze mieć swoją własną bazę bo będą mieli więcej czasu dla siebie. Gwen uśmiecha się i kończy rozmowę pocałunkiem.

Tymczasem na orbicie ziemskiej statek z Vilgaxem i Psyphonem na czele monitoruje Wieżę Herosów. Planują atak na bazę. Psyphon informuje swojego pana, że zaproszenie do Nikczemnych Tytanów zostało wysłane do tajemniczego "współpracownika".

Wieczór. Drużyna siada na kanapie by obejrzeć film. Julia wybiera płytę. Na stole pojawia się stacja w której dziewczyna umieszcza płytę. Film rozpoczyna się. Nagle gaśnie światło. Gdy włącza się Drużyna rozgląda się czy wszystko jest w porządku. Nagle Kevina uderza wiązka lasera. Załoga dostrzega na wyższym poziomie grupę przestępców. Wtem z drzwi wychodzi Vilgax i sarkastycznie pyta czy tęsknili. Zaczyna się bitwa. Ben jako Gigantozaur walczy z Techadonami i Inspektorem 13, Gwen i Julia z Darkstarem a Kevin z Ragnarokiem i Aggregorem. Tytani mają przewagę, więc Ben próbuje wezwać pomoc, ale Psyphon zakłóca sygnał. Ben niszczy Techadony i skacze na wyższy poziom z zamiarem uderzenia Vilgaxa. Ten jednak kontruje atak chłopaka i rzuca nim o ścianę. Dzięki nowej sztuczce Gwen - telepatii - dziewczyna tworzy więź między członkami drużyny tak by mogli słyszeć swoje myśli. Kevin każe im się rozdzielić. Tak też robią. Dziewczyny trafiają na siłownię a Kevin przelatuje przez pokój z pamiątkami i garaż.

Ben zostaje sam z Vilgaxem. Ben twierdzi, że wiedział, że prędzej czy później Vilgax ucieknie z więzienia. Wiedział, że budowanie więzienia tylko dla niego do zły pomysł. Vilgax mówi, że planował ten moment od pokonania Krylstara i zniszczenia Kamienia Kontelijczyków. Vilgax ciska Gigantozaurem na dół. Ben wpada do basenu. Vilgax zeskakuje prosto na Bena, który traci dostęp do tlenu więc zamienia się w Amfibiana i razi prądem wroga. Ben ponownie zmienia postać. Tym razem pada na Kulopłota. Rozpędzony kosmita uderza Vilgaxa, który wylatuje przez szybę poza Wieżę. Ben szybko biegnie do głównego komputera by naprawić zhakowany system, gdy nagle Vilgax niszczy komputer i ciska Bena w ziemię. Chłopak nie ma szans więc postanawia użyć nowego obcego. Dotyka tarczy Omnitrix'a i zamienia się w Chimerę. Oponent teleportuje siebie i Bena na dach wieży. Dach jest okrągły i przypomina symbol Omnitrixa. Zbudowany jest z bardzo mocnego szkła dzięki czemu Ben i Vilgax mogą po nim chodzić.

W tym samym czasie Gwen i Julia usiłują pokonać Darkstara. Przeciwnik próbuje pobrać energię ze Statka ale ten scala się z Julią tworząc zbroję. Kevin natomiast walczy z Aggregorem i Ragnarokiem. Podczas walki zostaje zniszczony wóz Kevina i Bena. Na dachu wciąż trwa zaciekła walka. Ben twierdzi, że Chmiera jest równy Vilgaxowi a on potrzebuje kogoś silniejszego. Wtem Ben zostaje porażony przez Psyphona. Chłopak ledwo wstaje. Vilgax śmieję się z Bena. Nagle Ben gwałtownym ruchem uderza Vilgaxa, który rozbija szybę na dachu i wszyscy spadają na dół. Kevin rzuca Ragnarokiem w Psyphona. Oboje wpadają do wody a urządzenie zakłócające Psyphona zostaje zniszczone. Z Wieży wyskakuje Inspektor 13 z Techadonami a zaraz za nim Darkstar i Gwen z Julią. Ben uderza w tarczę zegarka i wzywa Hydraulików. Gwen tworzy kopułę many by ochronić drużynę póki nie przyleci pomoc. Vilgax tylko się uśmiecha. Rozkazuje Tytanom odwrót a Psyphonowi każe zdetonować bomby. Zdziwiony Ben odwraca się by po chwili ujrzeć ogromny wybuch. Eksplozja zmiotła Drużynę do wody. Chwilę później przylatują Hydraulicy. Ben mówi Dziadkowi o wszystkim. Max twierdzi, że to był dopiero wstęp do większej sprawy.

Na statku Nikczemnych Tytanów Psyphon melduje Vilgaxowi, że przybył "współpracownik". Postać mówi Vilgaxowi, że nie dołączy do Tytanów, przynajmniej na razie. Z cienia wyłania się sylwetka Albeda.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki