FANDOM

Disambig-icon.png Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie - "Nikczemni Tytani (ujednoznacznienie)".

Nikczemni Tytani: część 1 to dwudziesty pierwszy odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja" i zarazem pierwszy odcinek sezonu drugiego. Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Rok po pokonaniu Vilgaxa, który posiadł moc Kontelijczyków, Drużyna postanawia zbudować własną siedzibę.

Fabuła

Bellwood. Rok po wydarzeniach z poprzedniego odcinka. Nadal trwa odbudowywanie zniszczonej Siedziby Hydraulików. Dziadek Max twierdzi, że Baza będzie naprawiona za miesiąc góra dwa. Ben proponuje Drużynie zbudować swoją własną siedzibę - Wieżę Herosów. Przyjaciele aprobują pomysł Bena.

Tymczasem do więzienia w którym zamknięty został Vilgax wlatuje obcy pojazd. Wychodzi z niego Psyphon. Ze swoim panem może komunikować się jedynie poprzez zaporę energetyczną. Mówi mu, że są gotowi do działania.

Mija miesiąc. Wieża Herosów jest w budowie. Do Drużyny dołącza Julia. Podczas poprawiania stanu wieży, odzywa się alarm. Załoga udaje się na miejsce przestępstwa i szybko pokonuje przeciwnika. Po powrocie do wieży, Drużyna znowu zabiera się do budowy siedziby. Po skończonej pracy, Ben z zamiarem pojechania po bagaże swoich przyjaciół udaje się do garażu. Wtem drzwi do garażu otwierają się a za nimi stoi grupa postaci w kapturach. Ben dyskretnie ostrzega Drużynę. Zdejmuje kaptur jednemu i dostrzega drona Vilgaxa. Rozpoczyna się bitwa. Upgrade scala się z dronem i atakuje pozostałe. Nikt nie zauważa tajemniczej postaci, która wykorzystując chwilę podkrada się do panelu kontrolnego wieży i wykrada z niego informacje. Ben jako Czteroręki przenosi się wraz z grupką dronów do głównej sali. Wyskakują przez barierki i wpadają do wody. Drony zostają zniszczone. Gwen, Kevin i Julia meldują, że przeciwnik został pokonany.

Więzienie Vilgaxa. Statek ponownie wlatuje do środka. Vilgax dostrzega za Psyphonem w cieniu grupę postaci. Uśmiecha się. Jedna z postaci podchodzi do bariery, kładzie rękę i wysysa całą energię przez co zapora zostaje zniszczona. Vilgax wychodzi. Psyphon melduje mu, że jego drony wykonały misję i że ma teraz wszystkie kody do Siedziby Tennysona. Z cienia wychodzą: Aggregor, Darkstar, Ragnarok oraz Inspektor 13 z Techadonami. Vilgax obiecuje im niezłą zabawę.

Ciąg dalszy nastąpi...

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki