FANDOM

Disambig-icon.png Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie - "Nikczemni Tytani (ujednoznacznienie)".

Nikczemni Tytani to grupa utworzona przez Vilgaxa i Psyphona, złożona z największych wrogów Bena Tennysona i jego drużyny. Plany powstania zespołu złoczyńców powstały w głowie Vilgaxa podczas tymczasowego pobytu w areszcie Hydraulików. Posługując się swoim sługą, Chimera Sui Generis dyskretnie wysyłał zaproszenia do zasilenia szeregów ekipy poszczególnym, wyselekcjonowanym osobnikom.

Grupa rozpadła się kiedy Ben Tennyson wraz z Hydraulikami i sojusznikami udaremnili plany Vilgaxa dotyczące podboju Ziemi i pokonania Tennysona. Większość członków Tytanów została aresztowana i przetransportowana do aresztu w siedzibie Hydraulików lub do Incarceconu.

Historia

Po ucieczce z aresztu Hydraulików, Vilgax utworzył kruchy sojusz z Krylstarem, który również pragnął zgładzić Bena Tennysona. Podczas pracy z Petrosapienem, Vilgax wraz z Psyphonem opracowywali plan uformowania nowej potężnej grupy, w skład której wchodziliby najgroźniejsi przeciwnicy Tennysona. Kiedy nadarzyła się odpowiednia okazja, Chimera Sui Generis porwał transportowiec przewożący Vulkanusa i Ragnaroka i zaproponował przestępcom dołączenie do drużyny, tym samym rozpoczął selekcję potencjalnych kandydatów. Po wielu poszukiwaniach, ostatecznie znalazł odpowiednich członków: Aggregora, Ragnaroka, Darkstara oraz Inspektora 13 z armią Techadonów. Powstały wcześniej plan przedstawił nowym sprzymierzeńcom: Vilgax przewidział, że zostanie pokonany i ponownie wsadzony do więzienia, dlatego poprosił Psyphona, by rok po jego klęsce zebrał grupę i uwolnił go ze strzeżonej placówki.

W odcinku "Nikczemni Tytani: część 1", grupa złoczyńców, korzystając z kompetencji Darkstara, który wyssał energię z zapory energetycznej, w której zamknięty był Vilgax, uwolniła swojego przywódcę, który zarządził pierwszą akcję - atak na Wieżę Herosów. Wysłali kilka dronów, które odwróciły uwagę drużyny Bena od jednego z robotów, który za zadanie miał zhakowanie głównego komputera siedziby bohaterów. Dzięki wykradzionym informacjom Psyphon posiadł wszystkie kody do Wieży, dzięki czemu mogli rozpocząć kolejną akcję. W międzyczasie, Vilgax wysłał zaproszenie do Albedo, którego również chciał w swojej drużynie złoczyńców.

W odcinku "Nikczemni Tytani: część 2", Nikczemni Tytani zaatakowali siedzibę i znajdujących się w niej bohaterów, którzy nie mogli wezwać pomocy ze względu na zakłócanie sygnału, które spowodował Psyphon. Vilgax był bliski zwycięstwa, ale Ben i jego zespół zniszczyli zakłócacz oraz wezwali Hydraulików. Przywódca Tytanów zarządził taktyczny odwrót, ale rozkazał zdetonować podłożone w Wieży Herosów bomby, które doszczętnie zniszczyły nową siedzibę bohaterów. Po powrocie na statek, Vilgax spotkał się z Albedo, który poinformował go o tym, że na razie nie dołączy do jego drużyny.

Jakiś czas później, Inspektor 13 rozpoczął produkcję nowej prototypowej marki Techadonów - Techadonów 2.0, które były potężniejsze od poprzednich wersji robotów.

W odcinku "Cyrkowcy", Vilgax wysłał Aggregora na Ziemię, by pod przykrywką współpracował z trupą cyrkową, która podróżowała między miastami posiadającymi zaawansowane technologicznie urządzenia. Zadaniem Osmozjanina było wykradanie niektórych maszyn, z których Tytani mogli zbudować urządzenie do generowania czarnych dziur. W Genewie w Wielkim Zderzaczu Hadronów, Aggregor zamontował prototyp maszyny i uruchomił ją, by wypróbować jej potencjał. Został powstrzymany przez Bena, Gwen, Kevina i Julię, jednak przed aresztowaniem uratowało go przybycie Techadona 2.0, który zabrał również prototyp maszyny. Później na statku Tytanów, Vilgax wysłał następną grupę do akcji - Darkstara i Ragnaroka.

W odcinku "Temperatura ujemna", Ragnarok i Darkstar przybyli na Arktykę, gdzie umieścili maszynę do poboru energii z zorzy polarnej, która miała służyć jako źródło napędu do urządzenia generującego czarne dziury. Wokół miejsca pracy rozmieścili generatory pola ochronnego, przez które wkrótce wleciał Gruchot III wraz z bohaterami na pokładzie. Dwójka Tytanów przywitała drużynę Bena i z pomocą Techadona 2.0 porwali nieprzytomną Gwen, którą Michael wykorzystał do odmłodzenia swojego ciała i pozyskania większej mocy. Ragnarok zdał raport Vilgaxowi i poprosił o transport na statek. Tennyson i jego ekipa przybyli uratować Anodytkę i powstrzymać złoczyńców, jednak Tytani zostali uratowani przed klęską przez przybycie statku Tytanów wraz z masą Techadonów 2.0, które zabrały Darkstara i Ragnaroka na pokład. W tym samym czasie do Rowu Marsjańskiego wysłana została przez Psyphona ogromna ilość urządzeń w kapsułach.

W odcinku "W ostateczności", Inspektor 13 stworzył specjalny obiekt, który zainstalował w nowej kopii Ultimatrix'a Albedo, dzięki czemu Galwan ponownie mógł korzystać z funkcji ewolucyjnej. Bez zbędnego czekania udał się na Ziemię, gdzie zwrócił na siebie uwagę Bena, chcąc pokazać mu, że wydostał się z więzienia i ponownie zagraża ludziom. Kiedy uciekł z miejsca bitwy, teleportował się na statek Tytanów, gdzie Vilgax zlecił mu zajęcie nieco Bena i jego drużyny, podczas gdy Inspektor będzie montował w Undertown nadajniki rozszerzające sygnał tajemniczych urządzeń z Rowu Marsjańskiego. W podziemnym mieście, chmara Techadonów wraz z Inspektorem i Galwanem aktywowali niewielkie maszyny, które wysłały komunikat Albeda do każdego odbiornika radiowego i telewizyjnego w promieniu 10 mil. Wkrótce w Undertown zjawił się Ben, który wdał się w poważną bitwę z Albedo. Techadony skończyły montować bomby sejsmiczne i nadajniki, a później, kiedy Inspektor przybył po Galwana triumfującego nad Benem, bomby zostały aktywowane i zniszczyły podziemne miasto obcych. Z powrotem na statku Tytanów, Vilgax oficjalnie przyjął Albedo do swojej złowieszczej drużyny.

W odcinku "Zwierzęcy instynkt", doktor Animo wyjawił, że "ktoś" finansuje złoczyńców, w zamian za zajęcie Bena i jego ekipy. W rzeczywistości, Vilgax postanowił wynająć kilku przestępców, którym płacił za odciągnięcie Tennysona od sprawy Nikczemnych Tytanów.

W odcinku "Kret", inni sprzymierzeńcy Nikczemnych Tytanów, stary gang Psyphona, odwracali uwagę drużyny Tennysona. Kevin zauważył, że skoro grupa należała niegdyś do sługi Vilgaxa, mogą pracować dla Tytanów jako informatorzy. Później Psyphon przybył do budynku, w którym odbywała się kolacja Pakmara i prezydenta Stanów Zjednoczonych, skąd uratował swój stary gang z rąk bohaterów, którym zagroził, że wkrótce ponownie spotkają Tytanów.

W odcinku "Jak zwykle podejrzany", stary gang Psyphona wykradł ważne informacje, które przeznaczyć mieli Vilgaxowi. Drużyna Bena chciała przejąć dane i je usunąć, jednak wpadła w zasadzkę stworzoną przez Wiecznych rycerzy, Trombipulora i resztę grupy przestępców. Złoczyńcy stwierdzi, że dostali cynk o ich zamiarach, co ponownie przywołało Benowi myśl o wtyce w zespole. Ostatecznie herosi przejęli walizkę z danymi, która okazała się być pusta. Sprzymierzeńcy Tytanów stworzyli dywersję, którą odciągnęli bohaterów od prawdziwej walizki, którą posiadał Vulkanus znajdujący się w Nowym Orleanie. W tym czasie, Ben przypuszczał, że każdy złoczyńca pracuje z Nikczemnymi Tytanami, ponieważ każdy wróg z jakim walczyli przez ostatnie dwa miesiące, próbował jedynie odciągnąć ich od jakiejś większej sprawy. Później, Vulkanus oddaje walizkę Psyphonowi, który przekazuje ją Inspektorowi 13. Aggregor zasugerował Vilgaxowi, żeby przed atakiem na bohaterów ujawnić tożsamość kreta, co poważnie osłabiłoby herosów. Jakiś czas później, w siedzibie Hydraulików, Max wyjawił, że był wtyką i stracił przytomność, po czym obudził się, nie pamiętając niczego.

W odcinku "Ucieczka", Inspektor 13 przedstawił Vilgaxowi w pełni ukończone Techadony 2.0, których prototypy wysłał między innymi na ratunek Aggregorowi w Genewie. Przywódca zapytał Mistrza broni, czy generator czarnych dziur i nadajniki w Undertown zadziałają poprawnie, na co otrzymał odpowiedź, że urządzenia włączą się po pierwszym ataku Techadonów. W więzieniu atakowanym przez kosmicznych piratów pod dowództwem Albedo, Psyphon dostaje się do strefy "R Z 010", z której kopiuje pliki i wysyła je przywódcy. Na Ziemi Max odbiera tajemniczy plik "R Z 010" i mdleje na widok ciągu cyfr i znaków.

W odcinku "Zero strachu", Vilgax zlecił Psyphonowi ważne zadanie polegające na zdobyciu komunikatora Honorowego Herosa, dzięki któremu Tytani poznają każdy ruch Tennysona i jego sojuszników.

W odcinku "Próba zaufania", na zlecenie Psyphona, Techadon 2.0 próbował odebrać jednemu z członków pomocników Hydraulików komunikator, jednak urządzenie zostało zniszczone podczas pojedynku. Aby zrekompensować Vilgaxowi niewykonane zadanie, robot schwytał Alana, którego Tytani zamrozili i dołączyli do kolekcji bohaterów, której chłopak był pierwszym eksponatem. Chimera Sui Generis rozkazał Psyphonowi udać się na Ziemię i dopilnować, by Techadon wykonał zadanie. Robot obrał za cel Blaze'a, którego próbował przekonać pod postacią Bena, by zgasł, ponieważ emitowane przez niego ciepło topiło jego zbroję. W końcu do Undertown przybył prawdziwy Ben, który ostatecznie został przygnieciony gruzem w trakcie walki. Podczas, gdy Tennyson był nieprzytomny, Techadon pokonał Blaze'a i przybrał jego postać, by później oszukać Bena i otrzymać od niego nowy komunikator. Następnie robot i Psyphon wrócili na statek wraz ze znokautowanym Ignitem, którego również umieścili w kolekcji.

W odcinku "Wołanie o pomoc: część 1", Nikczemni Tytani w końcu przystąpili do ataku na młodych bohaterów. Dzięki zdobytemu od Bena komunikatorowi, Vilgax mógł śledzić każdy ruch swoich przeciwników. Tennyson chciał zabezpieczyć swoich sojuszników, dlatego rozdał im nowe odznaki, które tylko wspomogły Tytanów. Kiedy Ben uruchomił test systemu łączności, Vilgax zyskał współrzędne wszystkich młodych herosów i wysłał swoich żołnierzy, którzy mieli pokonać i pojmać bohaterów. Większość oddziałów Nikczemnych Tytanów odniosła zwycięstwo, jedynie nieliczni zostali pokonani. Albedo osobiście postanowił zająć się Benem, który domyślił się, że Tytani korzystają z komunikatora. Na miejscu potyczki zjawił się Vilgax, który przetransportował schwytanego Tennysona na swój statek, gdzie pokazał mu swoją nową kolekcję ziemskich bohaterów. Benowi udało się uciec ze statku, a Vilgax stwierdził, że chłopak już przegrał.

W odcinku "Wołanie o pomoc: część 2", Tytani zamrozili większość młodych herosów i zamienili ich trofea. Jedyne, czego Vilgax nie wziął pod uwagę to fakt, że niektórzy bohaterowie przeżyli atak żołnierzy Tytanów, więc Ben mógł ich odnaleźć i spróbować odbić pojmanych przyjaciół. W rzeczywistości tak się stało i drużyna złożona z Tennysona, Coopera, Linka, Paradoxa, Kai, Eunice oraz Tetraxa przeprowadziła atak na siedzibę Tytanów znajdującą się pod Undertown, rozpoczynając tym samym wielką bitwę. Widząc rozpętaną batalię, Vilgax zarządził, by Psyphon aktywował Oscylatory pola magnetycznego, potocznie znane jako "pasożyty". Złoczyńcy pokonują osłabionych herosów, jednak, gdy Tytani chcieli ich zamrozić przybyła odsiecz w postaci Kevina, Gwen, Julii oraz Jake'a, Scott'a, Manny'ego i Helen. Gdy Nergii i Jimmy'emu udało się odmrozić złapanych bohaterów, plan Nikczemnych Tytanów spektakularnie zawiódł, a większość, jeśli nie wszyscy ich sojusznicy zostali schwytani i zamrożeni. Vilgax, Albedo i Psyhpon uciekli z bazy, ale zostawili herosom "pasożyta", którego Tennyson jako Podróżnik wysłał do innego wymiaru. Po wyjściu na powierzchnię Bellwood, zostali otoczeni przez chmarę Techadonów 2.0, a nad nimi znajdował się statek Tytanów, na którym Vilgax aktywował wszystkie oscylatory na Ziemi.

W odcinku "Koniec", grupa Nikczemnych Tytanów rozpadła się, kiedy młodzi bohaterowie z Benem na czele schwytali wszystkich członków, z wyjątkiem Vilgaxa, Psyphona i Albedo. Złapanych złoczyńców przetransportowano do aresztu w siedzibie Hydraulików oraz do Incarceconu. W międzyczasie, Psyphon poinformował swojego pana, że plik "R Z 010" został wysłany i otworzy się dopiero za kilka lat. Później, pozostałości po Tytanach zostały powstrzymane przed próbą zniszczenia Ziemi i wkrótce Vilgax, Psyphon i Albedo dołączyli do swoich byłych sprzymierzeńców w więzieniu.

Znani członkowie

Sojusznicy

Ciekawostki

  • Nikczemni Tytani przypominają grupę z komiksów Marvela - Sinister Six, chociaż Tytanów jest siedmiu, a nie sześciu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki