FANDOM

Niepewność to trzydziesty trzeci odcinek serii "Ben 10: Nowa Generacja". Został napisany przez użytkownika WindMarine12.

Streszczenie

Podczas ataków Wiecznych rycerzy, nadal trwa ustalanie kto jest szpiegiem zespołu.

Fabuła

Wieżowiec jednej z większych i ważniejszych firm w świecie biznesu w Bellwood. Jeden z biznesmenów udaje się do swojego biura. Zasiada wygodnie w fotelu. Po chwili z cienia wyłania się tajemnicza postać, która okazuje się być wiecznym rycerzem. Rycerz informuje mężczyznę, że ostatnio pieniądze przestały napływać do króla. Przestraszony biznesmen tłumaczy się, że nie ma pojęcia co się dzieje. Wtem odzywa się znajomy głos - głos Bena. Chłopak drwi z rycerza, który rozpoczyna na niego szarżę. Tennyson unika a rycerz wpada w ścianę. Ben szybko transformuje się w Chimerę i dobija przeciwnika wbijając go ponownie w ścianę. Ben odmienia się i wypytuje biznesmena o to czego chciał wróg. Wciąż trzęsący się ze strachu mężczyzna, mdleje.

Później w siedzibie hydraulików, Ben informuje drużynę i Maxa, że Wieczni Rycerze wrócili i są dofinansowywani przez największe korporacje w Bellwood. Zastraszając wpływowych ludzi, udaje im się wymusić od nich pieniądze, ale chłopak nadal pracuje nad uzyskaniem odpowiedzi na pytanie: po co im aż tyle pieniędzy? Max twierdzi, że mogą budować jakąś potężną broń. By się tego dowiedzieć, drużyna próbuje zlokalizować miejsce, gdzie wykorzystywane jest dużo energii. Nic nie znajdują, ale każą hydraulikom monitorować odczyty. Drużyna wraca do Wieży Herosów.

Kilka godzin później, Ben trenuje z Julią w sali ćwiczeń. Gdy Julia pokonuje chłopaka, dziewczyna uświadamia sobie, ze Tennysona coś gryzie. Pyta chłopaka, ale nagle przerywają im Gwen i Kevin, którzy informują ich, że wybierają się na kolację i proponują im podwójną randkę. Julia uśmiecha się i prosi Bena o zgodę. Chłopak, zgadza się.

Tymczasem w siedzibie Wiecznych rycerzy, członkowie zakonu przygotowują się do kolejnego skoku. Na ogromnym ekranie pojawiają się wszystkie korporacje, które finansują zakon. Tymczasowy "król" rycerzy, rozmawia z biznesmenami firm. Gdy jeden z nich chce wycofać pieniądze, rycerz zaczyna mu grozić. Mężczyzna twierdzi, że w jego biurze go nie dopadną, a w jego wieżowcu zostanie podwojona ochrona. Jego ekran wyłącza się. Reszta biznesmenów informuje "króla", że przelew został wysłany. Po skończonej rozmowie, "król" daje im współrzędne firmy, która wycofała pieniądze. Rycerze ruszają do ataku.

W tym samym czasie Ben, Julia, Gwen i Kevin są w restauracji. Podczas kolacji, Julia martwi się o problemy nękające Bena. Gdy chce go o to zapytać, Kevin dostaje współrzędne o ataku rycerzy. Gwen łączy drużynę telepatycznie i wszyscy wybiegają z budynku. Wsiadają do Gruchota III i odlatują. Julia pyta poprzez telepatię, co gryzie Tennysona. Chłopak nie odpowiada. Julia ustępuje. Po dotarciu na miejsce, drużyna rozpoczyna szturm. Atakują wiecznych rycerzy. Podczas bitwy, Ben jako Gigantozaur chwyta jednego z członków i pyta do czego potrzebne są im pieniądze. Przesłuchanie przerywa cios rycerza. Ben transformuje się w Ziąba. Zamraża rycerzy. Wolne od lodu pozostawia im jedynie maski, by mogli z nimi rozmawiać. Ben ponownie, tym razem ze złością pyta do czego konkretnie potrzebne im są pieniądze od korporacji. Przerażony rycerz, mimo próśb kolegów, wyjawia, ze dofinansowania przeznaczane są na budowę nowoczesnej twierdzy, wypełnionej kosmiczną technologią. Ben wyciąga z rycerza również informacje o lokalizacji ich siedziby.

Gdy Kevin mówi, że zaraz ustawi współrzędne do komputera w Gruchocie, Ben powstrzymuje go i mówi, że zajmą się tym kiedy indziej, bo teraz mają ważniejszą sprawę do załatwienia. Chłopak bierze wielki wdech. Gdy chłopak chciał wykrztusić z siebie zdanie, Gwen przerwała mu, mówiąc, że o wszystkim wie. Kuzynka Bena informuje przyjaciół, że Ben podejrzewa, że w drużynie jest wtyczka. Twierdzi też, że głównym podejrzanym jest Kevin. Zaskoczony i zdenerwowany Levin, wsiada bez słowa do Gruchotu. Zła Gwen pyta kuzyna, dlaczego nie powiedział im wcześniej. Odpowiedź chłopaka przerywa Julia, która patrzy z niedowierzaniem na chłopaka. Policzkuje go i odchodzi. Gwen mówi chłopakowi, żeby poszukał jakiegoś transportu. Gruchot odlatuje zostawiając Bena samego.

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki