FANDOM

NanoBen to kosmita z próbki DNA Nanochipa.

Wygląd

W seriach "Obca Potęga" i "Ultimate Alien", NanoBen jest obcym przypominającym zmechanizowanego insekta humanoidalnej postury, o rozmiarze jednego cala. Posiada szarą skórę z zielonymi obwodami. Z tyłu znajdują się zielone skrzydła, a na twarzy widnieje jedno duże oko oraz usta. Posiada długie ramiona, zakończone dłońmi z czterema ostrymi pazurami, oraz nogi z trójkątnymi stopami. Jego ciało składa się ze stopu na bazie węgla i sylikonu. Symbol Omnitrixa/Ultimatrixa obcego znajduje się na klatce piersiowej.

W serii "Omniverse", NanoBen stracił zielone obwody na ciele, a jego skrzydła zmieniły swój wygląd. Posiada czworo małych oczu, które znajdują się wokół symbolu Omnitrixa umieszczonego na czole. Jego skóra zyskała czarne oraz zielone elementy ,a ramionach, w pasie oraz na klatce piersiowej. Stopy obcego mają teraz inny kształt, a jego ciało emituje jasnozielone światło, które podczas lotu całkowicie go otacza.

W seriach "Ben 10: Nowa Generacja", "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa" i "Ben 10 Kosmiczne Wakacje", NanoBen wygląda tak samo jak w serii "Ultimate Alien".

Umiejętności

Dzięki skrzydłom na plecach, NanoBen posiada zdolność do lotu z niesamowitą prędkością. Jest bardzo zwinny i szybki, a jego lekkość i rozmiar umożliwiają mu przedostawanie się do wielu szczelin oraz ciasnych przejść.

Kosmita jest w stanie zredukować swój rozmiar do mikroskopijnych wielkości. Może wrócić do swojego oryginalnego rozmiaru, ale niestety nie potrafi rosnąć. Jego ciało emituje potężną energię bioelektryczną, którą potrafi wypuszczać ze swoich rąk w postaci promieni i kul.

Ze względu na wysokie zdolności adaptacyjne, NanoBen potrafi szybko przystosować się do swojego przeciwnika, jego stylu walki, ataków, co znacznie ułatwia mu pojedynek.

Wady

Rozmiar NanoBen stanowi poważny problem podczas walki z dużo większym oponentem.

Kosmita może zostać łatwo zdeptany, zgnieciony i zmiażdżony, więc musi zachować wielką ostrożność.

Występy

Ben 10: Nowa Generacja

Ben 10: The Power

Ben 10: Kosmiczne Wakacje

  • Test Azmutha (pierwsze ponowne pojawienie; wybrany przez kalibracje Biomitrixa)

Ciekawostki

  • NanoBen to jedyny obcy Bena, który jest hybrydą dwóch gatunków.
  • NanoBen jest najmniejszym obcym Bena.
  • Z perspektywy istot ludzkich rozmiarów, NanoBen mówi piskliwym, wysokim głosem, ale z punktu widzenia istoty jego rozmiaru, obcy posiada głęboki głos.
  • W serii "Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa", NanoBen głównego bohatera Karla Tennysona nazywa się NanoKarl.

Galeria

Zobacz też