FANDOM

Najwyższy to sędzia galaktyczny, nowy władca Vilgaxii i lider BeVilBeda, wróg. Jest Niebiańską Istotą. Pojawia się w serii "Ben 10: The Power".

Wygląd

Najwyższy wygląda jak Galaktyczny Gladiator.

Historia

Ben 10: The Power

  • Najwyższy debiutuje w odcinku "Coś za coś", gdzie pojawia się, gdy BeVilBed niszczy zaporę czasową. Porywa Kai i Martę.
  • W odcinku "Nowoczesność", Najwyższy niszczy Kai i Martę, a ekipa rusza na ratunek w czasie. Również w tym odcinku wszyscy uznali go za martwego.
  • O tym, że Najwyższy wciąż żyje dowiadujemy się w odcinku "Konsekwencje", gdzie z pomocą nic nieświadomego Arthashira poznaje Bena i wtrąca go do pustki międzywymiarowej.
  • Najwyższy w odcinku "Przepaść" pojawia się na Kosmicznej Bazie Hydraulików, po czym odsyła Albedo i Coopera na Ziemię, a Bena wystrzeliwuje w dal.
  • Najwyższy zostaje wspomniany przez Eliusa w odcinku "Szlak", gdzie okazuje się, że zniszczył Talporię.
  • W odcinku "Wewnątrz umysłów" zostaje wspomniany przez Psychobosa, który opowiada Benowi o jego planie.
  • Najwyższy w odcinku "Odłamki" nasyła swoją armię to znalezienia Tennysona. Okazuje się, że on sam także go poszukuje i próbuje pokrzyżować mu plany. Wydaje też rozkazy przez komunikator.
  • W odcinku "(Nie)duży problem" rozmawia z jednym ze swoich żołnierzy, który mówi mu o tym że Tennyson się zbliża.
  • W odcinku "Przejście" przejmuje władzę nad Vilgaxią i BeVilBedem. Ma zamiar też zgładzić Tennysona, ale zostaje zraniony, po czym ucieka.
  • Najwyższy w odcinku "Kiedy grzmi" organizuje pogrzeb Vilgaxa w obawie przed buntami. Poznaje też Soura i w zamian za wolną rękę i pomoc w zabiciu Tennysona Sour zgadza się na wymordowanie opozycji.
  • W odcinku "Kiedy na mnie patrzysz", Najwyższy jest widoczny na komunikatorze, gdy rozmawia z Sourem.
  • W odcinku "Zmiany: część 1" ogłasza, że Ziemia to teraz jego kolonia do tworzenia mutantów. Pod koniec odcinka pojawia się, atakując Bazę Hydraulików razem z całą drużyną i mutantami.

Występy

Ben 10: The Power