FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
ARCHEN
Noc żywych koszmarów
   Następny odcinek

Najemnik to ósmy odcinek pierwszego sezonu "Ben 10: Mistyczne Universum". Został napisany przez WodnyNahaj222.

Streszczenie

DziewięćDziewięć musi zdobyć dla Chromatyda fragment Mapy Universum, znajdujący się na Anur Transylu.

Fabuła

Kryjówka Chromatyda. DziewięćDziewięć rozmawia z poszukiwaczem. - Masz ostatnią szansę, jeżeli nie przyniesiesz mi tego fragmentu mapy to zmienię cię w kryształ! Twoje rodzeństwo zawiodło, mam nadzieję że ty nie. - mówił Crystalsapiens. Sotoraggianin wyruszył. Według współrzędnych fragment ten znajduje się na skraju galaktyki, na Anurze Transyl. Wiedząc, że miejscowi nie przepadają za obcymi, po drodze wziął potajemnie przebranie, które SześćSześć miał na Incarseconie.

Po wylądowaniu zaczął szukać miejsca w którym może się znajdować artefakt. Według wskazówek może być w kryjówce Kuphulu. Nie świadom że ktoś go obserwuje, wyruszył. Po wejściu ujrzał ogromne skalne posągi, przypominające ludzi z głowami zwierząt. Zaczął się rozglądywać. Nagle jakby znikąd wystrzelił w niego strumień elektryczności. Pomyślał, że to "szczur Spell". Lecz nim się zorientował jego ręce związał bandaż. Szydząc z przeciwnika zaczął ostrzeliwać skalne kolumny. Zdenerwowany Kuphulu wyszedł z ukrycia i przebił zbroję Sotoraggianina. Zaczeli walczyć

Gdy DziewięćDziewięć już miał ogłuszyć mumię, pojawił się Ben Tennyson. Chłopak zmienił się w Snare-oh'a. Gdy już miał chwycić artefakt, zabrał go Crujo. Ruszyli w pogoń. Widząc zajście, mieszkańcy potwornej planety zaczeli rzucać w nich owocami i warzywami. Zdenerwowany DziewięćDziewięć zaczął ostrzeliwać budynki. Natychmiast zareagował Ben zmieniając się w Upchucka i pożerając spadające budynki, lecące na cywili.

Po dłuższym biegu zatrzymali się przed zamczyskiem Cyber Ducha. Na powitanie wyszły im Zmutowane Dynie. Wiedząc, że słuchają się one Szlamfajera, Tennyson użył jego zdolności i kazał im atakować przeciwników. Niepostrzeżenie Loboanin wkradł się do zamku jego byłego szefa. Widząc to Rook ruszył za nim. Gdy już miał go skuć, opętał go Cyber Duch. Po krótszej walce z Sotoraggianinem, Ben zauważył wilkołaka wyskakującego przez okno. Crujo zatrzymał się nad przepaścią, po czym wrzucił w nią fragment mapy. 

Zrezygnowany DziewięćDziewięć wrócił do Chromatyda. Zdenerwowany poszukiwacz zaczął zmieniać łowcę nagród w kryształ. Powstrzymał go Spell, przynosząc mu fragment. Uszczęśliwiony zapłacił loboaninowi należną sumę. Odcinek kończy się zawarciem umowy między Cyber Duchem i Chromatydem.

Najważniejsze wydarzenia

Postacie

Wrogowie

Kosmici

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki