FANDOM

   Poprzedni odcinek Poprzedni odcinek
Nietykalny
Poza naszym wszechświatem
   Następny odcinek

Na ratunek Azmuthowi to dwudziesty dziewiąty odcinek z serii Karl 10: Spadkobierca Omnitrixa. Został napisany przez użytkownika Benios912.

Streszczenie

Karl po pokonaniu robotów Kraxa, postanawia odnaleźć porwanego przez Taoga Azmutha.

Fabuła

Galwan Prime. Chwilę później po rozprawieniu się z robotami Kraxa przez Karla. Tennyson zastanawia się gdzie może znajdować się Krax i Azmuth. Przypomniał sobie, że wróg posiada kilka baz na Ziemi, więc postanowił na nią wrócić. Dla pewności chłopak kazał Hydraulikom namierzyć Kraxa, lub jego statek. W podróży na Ziemię Karl rozmawiał z Mikaelem Dribem, ten był bardzo podekscytowany tym, że rozmawia z samym synem Bena Tennysona. Półtora godziny później Hydraulicy powiadomili go, że namierzyli statek Taog'a. Karl wiedział, że to jest zmyłka, lecz mimo to kazał im sprawdzić dla pewności. Kiedy statek Karla wylądował na Ziemi, Tennyson pożegnał się z Dribem, lecz ten chciał z nim pójść. Karl odmówił mu i kazał wracać do domu. Karl zmienił się w Jetraya, aby polecieć i zbadać znane lokacje w których ukryte są kryjówki Kraxa. W żadnej przeszukanej przez chłopca kryjówce nie było wroga. Chłopak zmienił się ponownie w człowieka. Przypomniał sobie, że dwa lata temu Krax porwał go do kryjówki, która znajdowała się pod wodą. Pamiętał również gdzie to było, lecz niedokładnie. Było to dość blisko, więc szybko tam pobiegł i zmieniwszy się w Sharknado zanurkował. Powoli dopływał do bazy wroga. Kiedy już dopłynął, zaczął uderzać w ścianę aby się dostać do środka. Dzięki swojej sile, oraz mocnej szczęce zrobił dziurę i dostał się do środka. Zauważył, że dziura którą zrobił szybko się zregenerowała, dzięki wbudowanemu w akumulator statku specjalnemu urządzeniu. Od razu włączył się alarm i wiele robotów Kraxa zaczęło biec w jego stronę. Sharknado poradził sobie z kilkoma robotami, lecz było ich tak wiele, że musiał zmienić w innego kosmitę. Karl otoczony był wieloma robotami. Chwilę później nastąpił olbrzymi wybuch, który zniszczył wszystkie wrogie maszyny. Wybuch wyemitował Implosion, który wytworzył wokół siebie pole energetyczne, ponieważ zaczęły do niego strzelać automatyczne lasery wbudowane w system ochronny. Kosmita rzucił kilka granatów stronę laserów, które następnie zostały zniszczone. Poszedł dalej i zobaczył wielkie metalowe drzwi, które po chwili wysadził po wyemitowaniu wybuchu. W tajemniczym pomieszczeniu na fotelu siedział Krax odwrócony tyłem. Chłopak zapytał się gdzie jest Azmuth, lecz ten nic nie odpowiadał. Tennyson zapytał się ponownie, ale znowu nic nie mówił. Implosion rzucił się na niego. Wróg szybko przekręcił głowę i wystrzelił potężną wiązką energii w kosmitę, który po uderzeniu w ścianę padł na ziemię. Karl, kiedy już się podniósł z całej siły kopnął go Krax. Zezłoszczony chłopak biegł w stronę wroga, ten próbował uderzyć, lecz kosmita uniknął ciosu i wytworzył olbrzymią eksplozję. Krax leżał padnięty przy ścianie, Karl do niego podszedł i kiedy miał się zapytać gdzie jest Galwan, odkrył, że to tylko był robot. Kiedy Implosion miał wykończyć podróbę, ta szybko wydłużyła ręce i włączyła tryb samo destrukcji. Kiedy odliczanie do wybuchu dobiegało końca Karl, aby się wydostać, emituje pod sobą falę wybuchową, która odrzuca go z wielką siłą do góry rozwalając dach. Bazę zaczęła zalewać woda a Tennyson wydostał się z niej. Kosmita powoli dusił się pod wodą, lecz wkrótce kryjówka wybuchła a fala uderzeniowa była dość silna, aby wyrzucić Implosiona na powierzchnie.

Chłopak cały mokry przemienił się ponownie w człowieka. Chwilę później zadzwoniła mu odznaka. Karl odebrał ją i usłyszał w niej wołanie o pomoc od Hydraulików, którzy walczyli na statku z robotami. Zobaczył, że ta wiadomość wysłana była pół godziny temu, więc szybko pobiegł po Weathera i Julię ze Statkiem, aby mu pomogli. Bohaterowie wsiedli do pojazdu i ruszyli na pomoc. Aby szybciej dotrzeć na miejsce, Julia kazała Statkowi, aby trochę podrasował pojazd i tak też zrobił. Dolatywali na miejsce i zobaczyli jak dużo statków Hydraulików próbuje bezczynnie unieszkodliwić tarczę obronną, która chroni statek wroga. Wkrótce ze statkiem Karla skontaktowali się Hydraulicy mówiąc, że w środku statku utknęli inni Hydraulicy, którzy wkradli się tam przed uruchomieniem tarczy. Bohaterowie przyjęli wiadomość i postanowili spróbować zniszczyć tarczę dzięki ulepszeniom Statka. Uruchomili wielkie działo laserowe, które zrobiło lukę w tarczy energetycznej, po czym wlecieli do niej.

Tym czasem, w kabinie Kraxa. Wróg przesłuchuje Azmutha, pytając się o różne rzeczy. Kiedy Galwan nie chciał odpowiadać, lub kiedy wróg myślał, że kłamie, ten uruchamiał maszynę która raziła go prądem. Krax standardowo zapytał o Kryształ nieskończoności, lecz Galwan odpowiedział, że sam nie wie gdzie jest takowy minerał. Taog uruchomił sprawiająca ból maszynę i zapytał ponownie, lecz Azmuth ponownie odpowiedział, że nic nie wie. Krax pytał się do skutku, ale na marne. Wkrótce padło słowo "Biomnitrix". Mędrzec wiedział o co chodzi, lecz nie miał zamiaru nic o tym mu mówić. Minutę później uruchomił się alarm, a Azmuth wiedział, że nadciąga pomoc. Drzwi od kabiny rozwaliła wielka wiązka energii stworzonej przez Gałę. Krax więc szybko wziął Galwana i wszedł do kapsuły ratunkowej. Karl wystrzelił promień mrożący w stronę kapsuły, który lekko ją unieruchomił i zaczął biec w jej stronę. Kapsuła uwolniła się, lecz Karl zdążył się jej złapać. Weather i Julia tym czasem szukali zaginionych na statku Hydraulików. Weather znalazłszy ich w celi, powiadomił o tym Julię, która pobiegła do niego. Kiedy uwolnili ich z celi, zaatakowały ich roboty Kraxa. Wrogie maszyny zostały przez bohaterów pokonane, lecz zdążyły poważnie okaleczyć jednego z Hydraulików. Weather i Julia wraz z zaginionymi szybko biegną w stronę ich pojazdu i wylatują ze statku.

Kapsuła leciała, a na niej ledwo trzymający się Gała. Kosmita powoli dusił się i zamarzał, więc zmienił swoją formę na Ziąba, stał się niematerialny i wleciał do środka. Krax zaskoczony wyjął swój blaster i wystrzelił go wprost w kosmitę. Ziąb uniknął strzału będąc niematerialnym i zamroził Taog'a. Nikt nie sterował kapsułą, więc ta zaczęła spadać z bardzo wysoką prędkością na planetę Retniw. W środku zaczęła mrugać czerwona lampka, Karl nie wiedział o co chodzi. Azmuth próbował mu powiedzieć, że kapsuła zaraz się rozbije, lecz miał związane usta. Ziąb zdjął opaskę z ust Galwana, a ten powiedział co oznacza alarm. Kiedy kapsuła była ku katastrofie Tennyson rozwalił drzwi i wyleciał razem z Azmuthem. Kapsuła rozbiła się a w niej znajdujący się Krax. Toag przeżył katastrofę, lecz z dużymi obrażeniami. Na ratunek wrogowi przyszły roboty, które znajdowały się na planecie. W tym czasie Ziąb z Azmuthem czekając na Hydraulików, którzy ich odbiorą. Po piętnastu minutach Hydraulicy, wraz z Weatherem i Julią przylecieli po nich. Podczas lotu Azmuth powiedział, że pracuje nad nowym rodzajem zmiennika DNA, który będzie potrafił łączyć DNA dwóch obcych form. Karl był bardzo tym podekscytowany, więc zaczął się wypytywać o więcej rzeczy, lecz Galwan odpowiedział mu tylko, że dowie się o tym w innym czasie.

W kabinie statku rozpętał się krzyk, więc bohaterowie pobiegli tam. Zobaczyli w kokpicie martwych Hydraulików i mnóstwo niskiej wielkości obcych, którzy niszczyli wszystko tam. Tennyson zmienił się w ManShrooma, wytworzył wielką chmurę zarodników z których wyrosły grzybki, które zaczęły atakować wandali. Podczas walki z jednym z nich ManShroom poznał z twarzy jednego z wrogów. Wkrótce przypomniał sobie jego imię, był to tak zwany George. Karl podbiegł do niego, uderzył wandala i złapawszy go za szyję zapytał kim są obcy z jego gatunku. Ten odpowiedział: "My nie jesteśmy kosmitami, lecz nasz pan będzie zadowolony z takiego daru w postaci tego statku i was! Hehehe". Chwilę później otworzył się ogromny portal czerwonej barwy w który wpadł statek kosmiczny bohaterów...

Ciąg dalszy nastąpi

Postacie

Wrogowie

  • Krax
    • Roboty Kraxa
  • Wandale nieznanego gatunku

Kosmici

Więcej z Fandomu

Losowa wiki